خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

اقدامات پیشگیری از شیوع کرونا ارجحیت دارد/ ضرورت افزایش آزمایش‌های کرونا در استان

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۸۶۴۳

استاندار قزوین گفت: اقدامات لازم جهت پیشگیری از کرونا و انجام آزمایش تشخیص مبتلایان مقدم‌تر از سایر امور است و دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین آزمایش‌های سریع یا پی سی آر را پررنگ‌تر از گذشته پیگیری می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، هدایت اله جمالی پور در جلسه ستاد مقابله با کرونا در استان قزوین، اظهار کرد: با همت اعضای ستاد در بحث پیشگیری و با همت دانشگاه علوم پزشکی استان در بحث درمان اقدامات بسیار ارزشمندی شکل گرفت و استان قزوین امروز شرایط بهتری نسبت به یک ماه قبل دارد.

استاندار قزوین بیان کرد: باید به جد از شرایط موجود حفاظت کنیم چون اگر غفلتی در این زمینه صورت گیرد می‌تواند استان را درگیر کند و خطرات جدی را برای مردم رقم بزند.

جمالی پور افزود: خوشبختانه در استان قزوین، همدلی مطلوبی بین نیروهای اداری، اجرایی و مردمی وجود دارد و تمامی ظرفیت‌های استان بسیج شده است تا بر این بیماری مهلک غلبه کند.

وی ادامه داد: رسانه‌های استان نیز با آگاه سازی مردم در کنار مجموعه‌های دیگر قرار گرفته‌اند و باید بتوانیم از این ظرفیت برای مقابله و پیشگیری از کرونا استفاده کنیم.

نماینده عالی دولت در استان یادآور شد: امیدواریم با تمهیدات دانشگاه طی یک ماه آینده، میزان انجام تست‌های کرونا در استان از ۷۰ هزار به ۱۴۰ هزار برسد و نظارت جدی بر واحدهای تولیدی در دستور کار دانشگاه قرار گیرد.

هم اکنون با اجرای طرح‌های مقابله با کرونا پنج شهرستان استان قزوین در وضعیت زرد و یک شهرستان در وضعیت نارنجی قرار دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز