خبرگزاری کار ایران

مسئول اطلاع رسانی قرارگاه کرونا اردبیل:

نام سردار سلیمانی تداعی کننده فتح و غرور برای مردم است

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۸۴۸۶

مسئول کمیته اطلاع رسانی قرارگاه عملیاتی کرونا در شهرستان اردبیل گفت: نام سردار سلیمانی تداعی کننده فتح و غرور برای مردم است.

فرشید سلامت در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، ضمن تسلیت سالروز شهادت سردار سلیمانی, اذعان کرد: نام سردار سلیمانی تداعی کننده فتح ، غرور و پیروزی برای مردم کشور است. 

وی با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی باعث تقویت هر چه بیشتر اتحاد ملی شد، خاطر نشان کرد: سردار شهید سلیمانی محور وحدت ملی و جلوه اتحاد است. شهادت این سردار سرافراز ، باعث اضمحلال تفکرات پوچ دشمنان در سطح جهانی شد . 

مسئول کمیته اطلاع رسانی قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا شهرستان اردبیل با اشاره به مزین شدن نام قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا به نام شهید سلیمانی اذعان کرد: از آنجائیکه شهید سلیمانی مظهر فاتح بودن و گشایش برای مردم تلقی می شود، وجود نام ایشان در قرارگاه های مبارزه با کرونا ، هرگونه سختی و خستگی را از دل ها بیرون می‌کند و این باور وجود دارد که با نظر و لطف شهدا این قرارگاه خواهد توانست به شکست کرونا نائل آید.

سلامت گفت: هر چند در سطح شهرستان اردبیل، از شرایط قرمز به نارنجی رسیده ایم اما بدیهی است که شرایط موجود شکننده بوده و هرگونه عادی انگاری امکان بازگشت شدیدتر خطر را هموار می کند .

وی افزود: شرایط فعلی ایجاب می کند تا از تمامی ظرفیت های موجود برای مقابله با این بیماری بهره بگیریم . بایستی هر کس از هر طریق ممکن که می تواند برای کاستن احتمال شیوع بیماری اقدام کند .

مسئول کمیته اطلاع رسانی قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا شهرستان اردبیل در خاتمه با تاکید به نقش اهالی فرهنگ در افزایش آستانه صبر مردم برای تحمل شرایط کنونی افزود: صبوری بر اوضاع دشوار کنونی که کرونا ایجاد کرده است ، مستلزم اقدامات فرهنگی می باشد ؛ لذا ضروری است که اهالی فرهنگ نیز در کنار زحمات مسئولان و متولیان ، با به کارگیری تدابیر فرهنگی برای بهبود مدیریت اوضاع به یاری کادر درمانی و بهداشتی بشتابند ‌.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز