خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای شهر زرقان مطرح کرد:

تعطیلی بسیاری از هیات‌های ورزشی زرقان در 5 سال گذشته / کلنگ زنی بی‌نتیجه سالن ورزشی لپویی برای پنجمین بار پیاپی

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۸۴۷۳

سخنگوی شورای شهر زرقان بی مهری مدیرکل سابق ورزش و جوانان فارس به زرقان را عامل دلسردی و ناامیدی بسیاری از ورزشکاران شهرستان زرقان دانست و تاکید کرد: در همین 4 الی 5 سال گذشته بسیاری از هیات های ورزشی تعطیل شدند و به زمین خوردند و مابقی نیز با هزینه های شخصی به دنبال اجاره سالن و حداقل امکانات هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زرقان، حسن رستم‌زاده سخنگوی‌شورای شهر زرقان در حاشیه بازدید از زیرساخت‌های ورزشی شهرستان زرقان از گلایه های چندین ساله مردم زرقان در حوزه ورزش سخن به میان آورد و گفت: بیش از ۱۰ سال کسی صدای ورزشکاران زرقان را نشنیده و تمام رشته های ورزشی این شهرستان زمین گیر شدند و فقط تعداد کمی در حال فعالیت اند.

در ادامه این مراسم مدیر کل ورزش و جوانان فارس با اشاره به اینکه بودجه و اعتبارات ورزش فارس پاسخگوی نیاز ها و مشکلات ورزشی استان پهناور فارس نیست، گفت: متاسفانه بدلیل شرایط اقتصادی کشور و فشار تحریم ها امکان تخصیص بودجه مناسب به ورزش وجود ندارد.

عباس حاجی زاده ادامه داد : با این وجود در تلاشیم تمامی پروژه های نیمه تمام بالای ۷۰ درصد را تا خرداد ۱۴۰۰ به بهره برداری برسانیم.

حاجی زاده از تقسیم عادلانه بودجه ورزشی در تمام شهرستان های فارس نیز خبر داد و تصریح کرد: تمام ورزشکاران و جامعه ورزشی فارس باید به میزان یکسان از خدمات و توسعه زیرساخت های ورزشی بهره مند شوند و قطعا رعایت عدالت در تقسیم بودجه رعایت خواهد شد.

همچنین عبدالحسن جعفری رئیس شورای شهر لپویی ضمن گلایه از مسئولان ورزش فارس گفت: متاسفانه بیش از ۵ بار مسئولان برای کلنک زنی یک سالن ورزشی به لپویی آمده اند اما هنوز این پروژه در حد فنداسیون باقی مانده و فقط برای پر کردن برنامه ها از این کلنگ زنی استفاده می شود.

وی ادامه داد: چندین فرماندار و نماینده مجلس برای پنجمین بار پیاپی جهت کلنگ زنی این فنداسیون به لپویی آمده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز