خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بهزیستی استان اعلام کرد:

کمک 500 میلیون تومانی قزوینی ها در طرح ایران همدل

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۸۲۱۵

مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: شهروندان استان قزوین در طرح ایران همدل ۵۰۸ میلیون تومان کمک نقدی کردند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان قزوین، علیرضا وارثی اظهار کرد: در قالب پویش ایران همدل شهروندان استان قزوین  ۵۰۸ میلیون تومان کمک نقدی و سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان نیز کمک غیرنقدی کرده‌اند که با توجه به کمک‌های جمع‌آوری شده، این نهاد اقدام به تهیه بسته‌های معیشتی، لوازم التحریر و سایر اقلام مورد نیاز مددجویان تحت پوشش خود کرده است.

مدیرکل بهزیستی استان افزود: همچنین در مجموع ۱۲ میلیارد و ۸۰۱ میلیون تومان کمک‌های مردمی در قالب پویش‌های وابسته به بهزیستی در استان قزوین جمع‌آوری شده است.

وارثی یادآور شد: کمک‌های نوع دوستانه مردم استان به صورت نقدی و غیرنقدی و در قالب پویش‌های ایران همدل، عیدانه ، سلامت مددجویان و همدلی مومنانه جمع آوری شده است.

وی با اشاره به پویش عیدانه به عنوان یکی دیگر از پویش‌های مردمی، تاکید کرد: این پویش در سال جاری به انجام رسید و ۳۳ میلیون تومان کمک نقدی و یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان نیز به صورت غیرنقدی از مردم خیر استان جمع آوری شد.

این مسئول اضافه کرد: ۱۵ میلیون تومان کمک نقدی و ۳۲۱ میلیون تومان هم کمک غیرنقدی در پویش صیانت از سلامت مددجویان و در پویش همدلی مومنانه نیز ۱۴۲ میلیون تومان کمک نقدی  و ۶ میلیارد و ۶۳۲ میلیون تومان کمک غیرنقدی توسط مردم نیکوکار استان قزوین جمع‌آوری شده است.

وارثی در پایان بیان کرد: همچنین تهیه 237 بسته غذایی در ستاد مرکزی از خیرین استان با سرانه 300 هزار تومان به ارزش 711 میلیون ریال جمع آوری شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز