خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار گیلان خبر داد:

پیشرفت ۷۰ درصدی کارخانه زباله سوز لنگرود

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۸۱۷۲

معاون عمرانی استاندار گیلان با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی کارخانه زباله سوز لنگرود، گفت: ظرفیت پردازش این کارخانه روزانه ۲۵۰ تن زباله است.

به گزارش ایلنا از رشت،علی اکبر اوسط مقدم با اشاره به آخرین وضعیت احداث کارخانه زباله سوز رشت، اظهار کرد: در سال گذشته ۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت این کارخانه اختصاص یافت.

او به پیشرفت فیزیکی ۲۰ درصدی این کارخانه در حال حاضر اشاره کرد و افزود: انتظار می‌رود با این روند در ماه‌های آینده ساخت سوله آن از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار شود.

معاون عمرانی استانداری گیلان در ادامه با اشاره به ورود تجهیزات مورد نیاز این کارخانه به کشور، گفت: به زودی این تجهیزات وارد شهرستان رشت خواهد شد.

اوسط مقدم با بیان اینکه علاوه بر در شهرستان‌ها لاهیجان، لنگرود، رودسر و تالش نیز با چالش زباله مواجه هستیم، افزود: اقدامات خوبی برای ساماندهی این موضوع در این شهرستان انجام شده است.

او همچنین با اشاره به احداث بزرگترین کارخانه پردازش زباله در شهرستان لنگرود، اضافه کرد: در حال حاضر در بخش تجهیزاتی این کارخانه از پیشرفت فیزیکی بالای ۹۰ درصد برخوردار است.

معاون عمرانی استانداری گیلان با بیان اینکه این کارخانه در بخش ابنیه از پیشرفت ۷۰ درصدی برخوردار است، گفت: انتظار می‌رود در چند ماه آینده این کارخانه به بهره برداری برسد.

او با اشاره به اینکه ظرفیت پردازش زباله در این کارخانه روزانه ۲۵۰ تن است، اظهار کرد: قطعاً این کارخانه می‌تواند برای پردازش زباله سایر شهرستان نیز اقدام کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز