خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

افزایش بیماران کرونایی در روزهای اخیر در بردسکن/نتیجه دورهمی‌های شب یلدا و عدم توجه به پروتکل‌های بهداشتی

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۸۱۳۳

رئیس مرکز بهداشت بردسکن گفت: دورهمی های شب یلدا و برداشتن برخی از محدودیت ها مبتلایان به کرونا را افزایش داد.

حسین امامیان در گفت و گو با خبرنگار ایلنا گفت: ترس ما از پیک چهارم کرونا در بهمن ماه است و از هم اکنون زنگ هشدار را به صدا در می آوریم که خانواده ها از هرگونه دورهمی و برگزاری مجالس عروسی و عزا جدا پرهیز کنند که شاهد از دست دادن همشهریان خود براثر کرونا  نباشیم.

او اظهارکرد: متاسفانه تاکنون بیش از ۹۰ فوتی ناشی از کرونا در شهرستان داشته ایم که بیشترین این افراد بالای ۵۰ سال سن داشته اند و این زنگ خطری است و اگر غافل شویم ممکن است کرونا به سراغ ما بیاید.

او اظهارداشت: متاسفانه کادر پزشکی و پرستاری و خدمات حوزه بهداشت و درمان بردسکن بیشترین مبتلایان به کرونا را داشته است و حتی برخی از مسئولان ادارات شهرستان دوبار مبتلا به کرونا شده اند.

معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان بردسکن از اجرا نشدن برخی از مصوبات ستاد کرونا  توسط دستگاههای اجرایی و بانک ها گلایه کرد و گفت: همه ما مکلف هستیم مصوبات ستاد کرونا را اجرایی کنیم. 

امامیان اظهارداشت: ملاک ما در شهرستان  مصوبات ستاد کرونا است و هر کسی که این مصوبات را اجرا نکند تذکر و  برخورد جدی می شود.

رئیس مرکز بهداشت بردسکن گفت: در برداشتن محدودیت ها  نباید عجله کرد چرا که این مهم باعث افزایش مبتلایان به کرونا خواهد شد و امروز باید اعلام کنم علی رغم تذکرات و توصیه های بهداشتی و برگزار نشدن دورهمی ها شاهد روند رو به افزایشی تعداد بیماران کرونایی در بردسکن هستیم و  از ۴ نفر بیمار بستری  به ۱۴ نفر افزایش پیدا کرده است.

امامیان اظهارداشت: طبق مصوبه ستاد کرونای شهرستان  مقرر شد بیلبوردهای سطح شهر به بنرهای پیشگیری و کنترل و اطلاع رسانی ویروس کرونا اختصاص داده شود که درحال حاضر ۵۰ درصد نقاط سطح شهر برای این مهم در نظر گرفته شده است.

او درپایان بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی تاکید کرد و گفت: مردم خیلی به رنگ ها توجه نکنند و از حضور در اجتماعات به جد پرهیز و زدن ماسک و فاصله گذاری  های اجتماعی را همواره رعایت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز