خبرگزاری کار ایران

رکورد تامین ماهانه کنسانتره سنگ آهن در فولاد خراسان شکسته شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۸۰۸۹

مدیر عامل مجتمع فولاد خراسان گفت: فولاد خراسان با تامین ٢١٨ هزار و ۵٩٣ تُن کنسانتره سنگ آهن در آذر ماه سال جاری، میزان تامین کنسانتره ماهانه خود را نسبت به رکورد قبلی ٢٠ هزار و ١۶٨ تُن ارتقا داد.

به گزارش ایلنا از نیشابور، کسری غفوری با اشاره به اینکه رکورد قبلی تامین این ماده اولیه حیاتی، دی ماه سال گذشته اتفاق افتاده، افزود: رکورد پیشین تامین ماهانه کنسانتره سنگ آهن این شرکت ١٩٨ هزار و ۴٢۵ تُن بوده است.

غفوری در خصوص ثبت این رکورد اظهار داشت: تامین کنسانتره مورد نیاز واحدهای گندله سازی یکی از چالش های صنعت فولاد در کشور است و تامین این ماده اولیه اساسی برای مجتمع فولاد خراسان نیز اهمیت استراتژیک دارد، که علی رغم همه چالش ها و مشکلات تامین در این خصوص، فولاد خراسان در سال جاری در این زمینه عملکرد موفقی را از خود به جا گذاشته است.

او در ادامه خاطرنشان کرد: تلاش و تدبیر بیش از پیش همه همکاران در بخش های تامین، تولید، کیفیت، توسعه، فروش، سیستم های منابع انسانی و امور مالی جای قدردانی دارد و امیدوارم بتوانیم با هم افزایی از طریق کار گروهی، تعهد، تعلق سازمانی و استفاده حداکثری از توان فکری و عملیاتی سرمایه های انسانی شرکت، چالش های پیش روی تولید را مرتفع کنیم.

مدیر عامل مجتمع فولاد خراسان اظهار کرد: بهینه سازی مصارف مواد اولیه و مصرفی استراتژیک را در کنار تسریع در احداث و راه اندازی کارخانه کنسانتره فولاد خراسان در سنگان باعث پایداری چرخه تامین مواد اولیه می باشد و این دو را گامی اساسی برای فائق آمدن بر مشکلات ناشی از تحریم می‌دانیم که از اولویت های توسعه ای و اهداف استراتژیک شرکت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز