خبرگزاری کار ایران

جابجایی 960 هزار نفر مسافر و بیش از 3 میلیون هزارتن کالا در استان اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۸۰۶۷

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل از جابجایی 3 میلیون و 260 هزارتن کالا در استان خبر داد و همچنین معاون حمل و نقل این اداره نیز گفت: 960 هزار نفر مسافر در سال جاری توسط ناوگان عمومی مسافربری جابجا شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل، کلیم الله وثوقـی در بازدید از شرکت های حمل ونقل شهرستانهای گرمی و پارس آباد با بیان اینکه این میزان کالا و بار در 9 ماه گذشته جابجا شده گفت: 228 هزارو 662 برگ بارنامه نیز در این مدت صادر شده است.

عضو شورای اداری استان اردبیل با بیان اینکه وضعیت حمل و نقل کالا و بار در استان کاملا عادی و روان است افزود: بیشترین کالای استان از شهرستانهای اردبیل ، پارس آباد و نمین جابجا شده است.  

دبیر کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل استان اردبیل محصولات کشاورزی، سیمان، آب معدنی، انواع چوب و سوخت را عمده کالاهای جابجا شده استان در مدت یاد شده دانست و گفت: حمل کالا و مایحتاج عمومی مردم اولویت اصلی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل است.

عضو شورای ترافیک استان اردبیل از تلاش های شبانه روزی رانندگان سخت کوش قدردانی کرد و گفت: وضعیت حمل ونقل کالا و بار کاملا عادی و روان است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل فعالیت ۸۷ شرکت حمل و نقل کالا با ۷ هزارو ۸۰۰ دستگاه ناوگان باری در استان را یادآور شد و تصریح کرد:11 هزار و 400 راننده پرتلاش در بخش حمل و نقل کالای استان فعالیت می کنند.

وثوقی با اشاره به اینکه به دلیل شیوع ویروس کرونا کلیه اقدامات لازم و پروتکل های بهداشتی به شرکت های حمل ونقل کالا و مسافر ابلاغ شده و فاصله گذاری اجتماعی نیز رعایت می شود افزود: در 9 ماه گذشته با تلاش شبانه روزی فعالان عرصه حمل ونقل میزان جابجائی کالای استان 10 درصد افزایش یافته است.. 

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در قالب کمیسیون ماده ۱۲ نظارت ویژه برعملکرد شرکت‌های حمل و نقل انجام می شود و مردم ،رانندگان و صاحبان کالا می توانند هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه 141 جهت رسیدگی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل اطلاع دهند.

جابجائی 960 هزار نفر مسافر در سالجاری

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل  گفت:  960 هزار نفر مسافر توسط ناوگان عمومی مسافربری جابجا شده است.

رضا شیرین زاده در بازدید از پایانه مسافربری شهرستان نیر افزود:این میزان جابجایی در مقایسه با مدت مشابه 9 ماه سال قبل که یک میلیون و 564 هزارنفر مسافر بود 38 درصد کاهش یافته است. 

او با بیان اینکه این میزان جابجایی مسافر در قالب 192 هزار و 982 مورد سفر انجام شده تصریح کرد: در تعداد سفر نیز نسبت به مدت مشابه که 221 هزار و 459 سفر بود کاهش 12 درصدی را نشان می دهد.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل فعالیت 54 شرکت مسافری را در استان اردبیل خبر داد.

شیرین زاده فعالیت هزار و 110 دستگاه ناوگان مسافری در استان اردبیل یادآور شد و تصریح کرد:2 هزار و 600 راننده در بخش مسافر در حال خدمات رسانی به مردم هستند.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل با اشاره به رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در حوزه حمل و نقل مسافر خاطرنشان کرد: درجهت مبارزه با شیوع ویروس کرونا ناوگان های حمل ونقل عمومی و ترمینال ها بطور مرتب درحال ضدعفونی و گندزدایی است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز