خبرگزاری کار ایران

معاون دانشگاه علوم پزشکی اردبیل خبر داد:

شناسایی و بستری ۳۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان/ حال ۷۰ بیمار وخیم است

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۷۹۹۵

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از بستری ۳۴ نفر بیمار جدید مبتلا به کرونا و فوت ۴ نفر در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا رضایی بنا در تشریح آخرین وضعیت کرونا در استان اردبیل عنوان کرد: در شبانه روز گذشته ۳۴ نفر به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان بستری شده‌اند.

وی از ترخیص ۲۷ نفر با بهبودی نسبی خبر داد و گفت: هم اکنون شهرهای اردبیل، پارس آباد و مشگین‌شهر در وضعیت نارنجی و شهرهای خلخال، بیله سوار، نیر، گرمی، نمین، سرعین، کوثر و اصلاندوز در وضعیت زرد قرار دارند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل افزود: در حال حاضر تعداد ۲۵۸ نفر در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

رضایی بنا ادامه داد: در حال حاضر ۷۰ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند و متاسفانه طی 24 ساعت گذشته ۴ نفر فوتی ناشی از ابتلا به بیماری کرونا از مراکز درمانی استان گزارش شده است.

وی در تشریح آمار مبتلایان به کرونا طی 24 ساعت گذشته به تفکیک شهرستان‌ها عنوان کرد: از ۳۴ مورد بستری ناشی از ابتلا به کرونا در استان، ۲۰ نفر از اردبیل، ۳ نفر پارس آباد، ۷ نفر مشگین شهر، یک نفر گرمی و ۳ نفر از خلخال گزارش شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز