خبرگزاری کار ایران

در «جشنواره مردمی فیلم عمار؛

مستند «سفید پوشان» ساخته کارگردان شیرازی منتخب جشنواره شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۷۹۶۴

مستند « سفید پوشان » ساخته کارگردان شیرازی منتخب یازدهمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار شد.

به گزارش ایلنا، احسان بلندنظر که پیش از این با مستند «سفید پوشان» برنده جایزه ویژه دبیر جشنواره فیلم کوتاه «سلفی ۲۰» شده بود، این بار در یازدهمین دوره «جشنواره مردمی فیلم عمار» با سایر فیلم های برگزیده به رقابت می پردازد.

مستند «سفید پوشان » روایت گر چالش‌هایی است که کادر درمان در شرایط اپیدمی کرونا با آن دست و پنجه نرم می کنند و فداکاری پرسنل بیمارستان را به تصویر می کشد.

وی که جوایز متعددی را در کارنامه خود دارد به«ایلنا» گفت: با توجه به گسترش بیماری کرونا مردم تمایل چندانی به حضور در سالن های سینما ندارند، در چنین شرایطی اکران آنلاین فرصت مناسبی برای بردن سینما به خانه ها فراهم آورده است.

کارگردان «سفید پوشان» بیان کرد: در جهان کنونی که تغییرات خیلی سریع رخ می‌دهند، باید تکنولوژی و تغییرات فزاینده را با آغوش باز پذیرا باشیم و به فضای مجازی به دیده فرصت بنگریم، اکران آنلاین بستر مناسبی برای ارائه فیلم به مشتاقان سینما و همچنین برگزاری مستمر کلاس‌های آموزشی برای فیلمسازان فراهم آورده و در جشنواره های معتبر جهانی مورد توجه قرار گرفته است.

 افتتاحیه یازدهمین دوره «جشنواره مردمی فیلم عمار» با توجه به همه‌گیری بیماری کرونا، ۱۱ دی ماه به صورت تلویزیونی صورت می‌گیرد و آثار منتخب به صورت «برخط» از طریق سایت جشنواره به نشانی Ammaryar.ir اکران می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز