خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه :

قاتل دو زن و یک بچه پس از یک سال دستگیر شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۷۹۳۸

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری قاتل جنایت محله سید حشمت اسلام آباد غرب پس از یک سال خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، سردار علی اکبر جاویدان گفت: در پی کشته‌شدن دو زن و یک پسربچه پنج ساله در آبان ماه سال گذشته در محله سید حشمت اسلام آبادغرب، پیگیری موضوع در دستورکار کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: به دنبال جنایت، قاتل پس از ارتکاب قتل در طول این یکسال دائما با هدف فرار از چنگال قانون محل سکونت خود را تغییر می داد.

سردار جاویدان با اشاره به اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی در طول این یک سال در حال رصد مخفیگاه قاتل بودند، اظهار داشت: با انجام کار اطلاعاتی و فنی ماموران موفق به شناسایی مخفیگاه قاتل در شهر تهران شدند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: صبح امروز طی یک عملیات غافلگیرانه متهم در مخفیگاهش دستگیر و دستبند پلیس این قاتل جنایتکار را مقابل قانون قرار داد.

سردار جاویدان در پایان تاکید کرد: پلیس حافظ امنیت و جان مردم بوده و  مخلان امنیت و آرامش جامعه بدانند که پلیس همواره با چشمان بیدار با آنان برخورد قاطع و پشیمان کننده خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز