خبرگزاری کار ایران

رئیس مجمع نمایندگان فارس خبر داد:

نشست مجمع نمایندگان فارس با وزیر راه و شهرسازی/بررسی مشکلات و موانع در حوزه راه‌ها و پروژه بین الحرمین شیراز

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۷۸۲۴

رئیس مجمع نمایندگان استان فارس از نشست مشترک این مجمع با وزیر راه و شهرسازی در تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا ابراهیم عزیزی در این رابطه اظهار داشت: به منظور پیگیری پروژه های کلان استان فارس در حوزه راه و شهرسازی، نشست مشترکی با حضور اعضای مجمع نمایندگان فارس و محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی برگزار شد.

وی در مورد جزئیات این نشست مشترک نیز گفت: بحث راههای ریلی استان فارس یکی از موضوعات مهمی بود که در این نشست مطرح شد به ویژه راه آهن شیراز-بوشهر که به جد خواستار تسریع در انجام این پروژه استراتژیک بودیم.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس ادامه داد: تکمیل آزادراه شیراز-اصفهان دیگر موضوع نشست مذکور بود که حدود 80درصد پیشرفت فیزیکی دارد و باید هرچه سریع تر به بهره برداری برسد.

به گفته عزیزی این پروژه به لحاظ کم کردن فاصله حدود 150کیلومتری شیراز-اصفهان دارای اهمیت ویژه ای است و تاکنون نشست های متعددی در خصوص آن با مسوولان وزارت راه و شهرسازی و دفاع برگزار شده است.

عزیزی همچنین گفت: بررسی راههای روستایی استان، توسعه فرودگاه ها و بزرگراه های استان نیز از دیگر مواردی بود که در نشست با وزیر راه و شهرسازی مطرح شد و در خصوص ابعاد مختلف آن نمایندگان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

رئیس مجمع نمایندگان استان فارس در پایان نیز گفت: دیگر موضوع مطرح شده در این دیدار، بحث تسریع در پروژه بین الحرمین شیراز بود که سالهاست راکد مانده و ما خواستار تصمیم گیری و تسریع در اجرای آن داشتیم و در این خصوص مواردی که لازم بود را به اطلاع وزیر رساندیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز