خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز مطرح کرد:

استقبال شعرا و نویسندگان البرز از یادواره " قدم‌ها و قلم‌های ماندگار"

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۷۸۲۰

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: شعرا و نویسندگان استان با ارسال 141 اثر به دبیرخانه یادواره "قدم‌ها و قلم های ماندگار"استقبال خوبی از این یادواره که به مناسبت سالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی و چهلمین روز شهادت شهید فخری زاده برگزار می شود، داشتند.

به گزارش ایلنا از البرز، ناصر مقدم اظهار داشت: تاکنون 102 شعر و 39 دل نوشته و قطعه ادبی به دبیرخانه یادواره " قدم ها و قلم های ماندگار"  که توسط این اداره کل با مشارکت انجمن های ادبی و خانه مطبوعات و رسانه های استان البرز برگزار می شود، ارسال شده است که قطعاً تا پایان امروز، آثار ارسالی افزایش خواهد یافت. 

وی خاطرنشان کرد: این یادواره با اهداف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت، شناسایی استعدادهای ادبی و رسانه ای و تولید آثار ادبی و رسانه ای پیرامون سردار شهید قاسم سلیمانی و دانشمند هسته ای شهید محسن فخری زاده در سه بخش شعر؛ دل نوشته ها و قطعه های ادبی؛ مقالات رسانه ای برگزار می شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز تصریح کرد: اختتامیه این یادواره ساعت 15 الی 17 روز دوشنبه 15 دی ماه 1399 با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و جمعیت مصوب در سالن جلسات این اداره کل برگزار می شود.

علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز alborz.farhang.gov.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز