خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر رشت تاکید کرد:

لزوم توجه به پرداخت حقوق و و مزایای پاکبانان و نگهبانان شهرداری رشت

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۷۸۰۸

عضو شورای شهر رشت بر لزوم توجه به پرداخت حقوق و و مزایای پاکبانان و نگهبانان شهرداری رشت تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، بهراد ذاکری با اشاره به ۱۲ دی روز رشت، اظهار کرد: نامگذاری این روز به عنوان روز رشت میراثی از گذشتگان برای ما و آیندگان است.

وی با تأکید بر ضرورت تعیین تکلیف و خرید دانشسرا، افزود: این موضوع باید هر چه سریعتر از سوی شهردار رشت انجام شود.

ذاکری در ادامه با اشاره به مشکلات موجود در زمینه داور در استان گیلان و رشت، گفت: مافیای بزرگ پشت این کمیابی‌ها است که در بازار سیاه به وفور به فروش می‌رسد از نیروهای نظارتی می‌خواهیم ورود کنند و اقدامات جدی صورت دهند.

وی همچنین به موضوع زمین های نسقی نیز اشاره و اضافه کرد: متاسفانه تخلفاتی در زمینه ساخت و سازهای موجود در این زمین ها وجود دارد که باید به صورت جدی پیگیری و بررسی شود.

ذاکری با اشاره به مشکلات مربوط به حقوق و مزایای پرنسل زحمتکش شهرداری اعم از نگهبانان و پاکبانان، تأکید کرد: ساماندهی به این موضوع باید در اولویت باشد متاسفانه در این سال های شاهد بوده ایم که اول حقوق پرسنل رسمی پرداخت شده و سپس حقوق پاکبانان و نیروهای حجمی پرداخت می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز