خبرگزاری کار ایران

مدیر تامین اجتماعی کاشان مطرح کرد:

۳۰۰هزار نفر از جمعیت کاشان تحت پوشش تامین اجتماعی هستند

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۷۷۹۵

مدیر تامین اجتماعی کاشان گفت: ضریب پوشش بیمه در این شهرستان ۷۸ درصد است و از این نظر در جایگاه نخست کشور قرار داریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کاشان، حسن شبانی زاده با بیان اینکه کارفرمایان این شهرستان در شمار خوش‌حساب‌ترین کارفرمایان کشور هستند، اظهار کرد: شعبه کاشان و راوند ۷۸ هزار بیمه شده اصلی،۲۶هزار مستمری بگیر ودر مجموع بیش از ۳۰۰ هزار نفر از جمعیت شهرستان  را تحت پوشش دارد.

وی عنوان کرد: ضریب پوشش بیمه در این شهرستان۷۸درصد است واز  این نظر در جایگاه نخست کشور قرار داریم.

شبانی‌زاده با بیان اینکه کارگران سه هزارو  ۸۰۰ کارگاه شهرستان تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند، ادامه داد: از این تعداد ۱۳۱ کارگاه دارای بیش از ۵۰ نفر نیروی کار است.

وی خاطرنشان کرد: معوقات این شعبه ۲۶۰ میلیارد تومان بوده که از این مبلغ ۹۵ درصد مربوط به طلب سازمان از شرکت ریسندگی و بافندگی کاشان است که از سال ۷۸ پرداخت نشده و مابقی آن مربوط به ادارات دولتی و پیمانکاران است.

مدیر تامین اجتماعی شعبه کاشان افزود: در راستای بهبود کیفیت و افزایش پوشش و سهولت دسترسی، ارتقای خدمات درمانی قابل ارائه به بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی اجرای طرح نسخه الکترنیک  و حذف دفترچه های درمانی آغازشده است.

وی تصریح کرد: همزمان با توسعه زیرساخت های سخت افزاری وفراهم شدن امکانات لازم جهت نسخه نویسی الکترونیکی این طرح خواهد توانست علاوه بر رفع دغدغه های مردم جهت تعویض دفترچه  و حذف  رفت وآمدهای غیر ضروری به کارگزاری ها، از چاپ سالانه صد و سی هزار نسخه دفترچه درمانی نیز جلوگیری کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز