خبرگزاری کار ایران

ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرد:

وضعیت قرمز در ۴ شهرستان مازندران/ روند افزایشی آمار مبتلایان به کرونا در استان

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۷۶۳۴

شهرستان‌های ساری، آمل، رامسر و سوادکوه شمالی دوباره در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفتند.

به گزارش ایلنا، ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرد: بر اساس آخرین بروز رسانی رنگ بندی کرونایی کشور در نقشه نرم افزار ماسک، هم اکنون در مازندران شهرستان‌های آمل، ساری، رامسر و سوادکوه شمالی در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند و مابقی شهرستان‌های استان نارنجی هستند.

بر این اساس وضعیت مازندران در حال حاضر شکننده است و باید با رعایت بیشتر شیوه نامه‌های بهداشتی و مشارکت آحاد مردم و اصناف، حالت تثبیت به مازندران برگردد.

فرا رسیدن فصل سرما، رعایت نکردن فاصله گذاری اجتماعی و تماس نزدیک اعضای خانواده با یکدیگر، موجب افزایشی شدن آمار ابتلا به کرونا در استان شده است.

روند افزایشی آمار مبتلایان به کرونا در مازندران

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: با توجه به فصل سرما و بسته شدن در و پنجره‌های منازل و عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی و تماس نزدیک اعضای خانواده با یکدیگر، موجب افزایشی شدن آمار کرونا در استان شده است.

دکتر اویس افزود: متاسفانه در این روز‌ها شاهد افزایش آمار کرونا در استان هستیم، چون در فصل سرما تهویه هوا در منازل وجود نداشته و موجب افزایش ابتلا می‌شود.

وی گفت: افراد دورهمی‌های شبانه را به شدت کاهش داده و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

دکتر اویس با بیان اینکه مردم باید این بیماری را جدی بگیرند، افزود: قطعا افرادی که بیماری زمینه‌ای و سن بالایی دارند موارد درگیری و فوت در آنها بیشتر است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: شهروندان فقط برای موارد ضروری از منزل خارج شده و در صورت داشتن علائمی مانند تب به مراکر درمانی مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز