خبرگزاری کار ایران

معظمی خبر داد:

بازگشت بیمارستان ولیعصر (عج) بافق به حالت عادی / درخواست از مردم برای رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۷۵۹۵

سرپرست بیمارستان ولیعصر (عج) بافق گفت: بستری بیماران مشکوک به کرونا به حداقل رسیده است.

به گزارش ایلنا، معظمی گفت: خوشبختانه مدتی است که هیچ بیماری با علائم ابتلا به کووید ۱۹ به این مرکز درمانی مراجعه نکرده و بستری بیماران مشکوک به کرونا نیز به حداقل رسیده است.

سرپرست بیمارستان، ولی عصر (عج) بافق با اشاره به اینکه شرایط در بیمارستان بافق به حالت عادی بازگشته است، گفت: هم اکنون تمامی قسمت‌های این مرکز درمانی اعم از اتاق عمل، اتاق زایمان، آزمایشگاه، خدمات پاراکلینیک و تمامی بخش‌های درمانی فعال و خدمات دهی با بهترین کیفیت در حال انجام است.

معظمی افزود: مردم شهرستان می‌توانند بدون هیچگونه دغدغه و نگرانی از ابتلا به کووید ۱۹ و بیماری‌های تنفسی، برای پیگیری و درمان مورد نظر خود به پلی کلینیک تخصصی این بیمارستان مراجعه کنند.

وی ضمن قدردانی از مردم و مسئولان شهرستان که با رعایت و انجام شیوه نامه‌های بهداشتی، بیمارستان را در ارائه خدمات به بیماران یاری رساندند، گفت: پرسنل این بیمارستان در طول مدت شیوع بیماری کرونا تمام تلاش‌شان را برای کنترل و بهبودی حال بیماران درگیر با این بیماری به صورت بی وقفه و خستگی ناپذیر انجام دادند.

سرپرست بیمارستان بافق عواملی، چون آموزش مداوم پرسنل و بیماران، ضدعفونی تمامی بخش‌های بیمارستان به صورت کامل، استفاده صحیح و اصولی از وسائل حفاظت فردی، بستری کردن بیماران مشکوک در لاین جداگانه و بستری بیماران قطعی هر کدام در یک اتاق، قرنطینگی پرسنل درمان و تردد محدود پرسنل در سطح جامعه و واحد‌های بیمارستان و حضور مستمر مسئولان در بخش‌ها برای رفع کمبود‌ها و روحیه دادن به پرسنل را از اقدامات بیمارستان بافق در مهار و کنترل این بیماری دانست.

معظمی با تاکید بر اینکه مردم باید همچنان شیوه نامه‌های بهداشتی و بهداشت فردی را رعایت کنند، گفت: با توجه به از بین نرفتن کامل این بیماری از مردم درخواست می‌شود که کاهش تعداد بیماران مبتلا به کووید ۱۹ را به منزله پایان بیماری در شهرستان در نظر نگیرند و همانند گذشته نکات بهداشتی را رعایت کنند تا دوباره شاهد افزایش بیماری کرونا در شهرستان نباشیم.

معظمی در پایان از مردم، مسئولان و پرسنل بیمارستان بافق که با ایثار و از خودگذشتگی زمینه ساز کنترل این بیماری در سطح شهرستان شدند، قدردانی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز