خبرگزاری کار ایران

معاون اقتصادی استاندار:

تداوم روند مثبت پرداخت تسهیلات در قزوین ضروری است

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۷۵۴۳

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: روند مثبتی برای پرداخت تسهیلات در برخی بانک‌های استان قزوین به واحدهای مختلف تولیدی و صنعتی صورت گرفت که باید این رویه تا پایان سال ادامه داشته باشد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، عیسی قبادی اظهار کرد: پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی تا آخرین روزهای سال باید ادامه یابد و بانک‌هایی که در روند پرداخت تسهیلات کند عمل کرده‌اند باید در این روزهای پایانی جبران کنند.

معاون اقتصادی استاندار بیان کرد: بانک‌ها بر اساس مقررات ابلاغی موظف هستند تا پایان اسفندماه نسبت به پرداخت تسهیلات به متقاضیان و به ویژه واحدهای تولیدی متقاضی اقدام کنند و هیچ توجیهی برای مدیریت بانک‌های استان در تأمین نکردن منابع مالی تولیدکنندگان پذیرفته نیست.

قبادی ادامه داد: ارزشیابی مدیران بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی مرتبط با حوزه تولید، براساس میزان پیشرفت تسهیلات پرداختی خواهد بود.

وی افزود: خوشبختانه بانک‌ها همراهی لازم را در پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی دارند و این تعامل زمینه رونق تولید را فراهم آورده است.

این مسئول یادآور شد: واحدهای تولیدی استان به ویژه واحدهای قدیمی برای فعال ماندن، نیاز به فناوری جدید و به روز دارند که بتوانند در تولید خود فعالیت داشته باشند و این مهم نیازمند همکاری بانک‌های استان است.

استان قزوین چهار هزار واحد تولیدی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز