خبرگزاری کار ایران

شهردار آلنی خبر داد:

بی‌توجهی شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل به وضعیت آب شرب شهر آلنی / معاون استاندار دستور رسیدگی داد

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۷۵۱۲

شهردار آلنی از توابع مشگین شهر در استان اردبیل با گلایه از مشکل جدی آب شرب این شهر در روزهای سخت زمستان، خواستار رسیدگی مسئولان به این مسئله شد.

به گزارش ایلنا، فرزاد قلندری در جلسه بررسی مشکلات آب شهر آلنی شهرستان مشگین شهر که در محل استانداری اردبیل برگزار شد، نامه استاندار مبنی بر دستور رسیدگی به مشکل این شهر را به موسی کنعانپور مدیر کل دفتر فنی استانداری ارجاع داده و خواستار برگزاری جلسه طی هفته آتی با حضور شهردار آلنی، شرکت آب و فاضلاب استان و سایر مراجع ذی ربط شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل با اعلام جزئیاتی از مشکلات آب شرب این شهر عنوان کرد: در تلاش خواهیم بود تا در سریعترین زمان مشکل آب شرب این شهر برطرف شود و کم کاری های گذشته در قبال شهروندان آلنی جبران شود.

علی قلیپور شهردار شهر آلنی با گلایه از مشکلات شدید آب در این شهر عنوان کرد: با توجه به پیگیری های متعددی که انجام شده، مراجع ذی صلاح و مرتبط با آب شرب تا کنون عملکرد مناسبی در شهر آلنی  نداشته اند.

او همچنین با بیان اینکه سازمان آبفا در قبال  انشعاب آب از شهروندان وجه دریافت نموده اما تاکنون در قبال نوسازی و تعمیرات شبکه آب هیج خدماتی ارائه نداده است، خواستار نگاه ویژه معاون هماهنگی امور عمرانی به این مسئله مهم شد.

شهردار آلنی یکی از عوامل افت فشار را فرسودگی شبکه آب عنوان کرد و گفت: متاسفانه شرکت آب و فاضلاب هیچ اقدامی در خصوص شکستگی لوله ها و نشتی و هدر رفت آب که موجب افت فشار و جیره بندی آب در زمستان سرد شده انجام نداده است.

شهر آلنی در شهرستان مشگین‌شهر در استان اردبیل قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز