خبرگزاری کار ایران

پس از ۱۰ ماه تعطیلی؛

نمایشگاه کشاورزی در استان قزوین افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۷۴۹۱

استاندار قزوین گفت: برگزاری نمایشگاه کشاورزی و صنایع وابسته در استان قزوین اگر با موفقیت در رعایت دستورالعمل‌ها همراه باشد، سرآغازی برای شروع فعالیت‌های اقتصادی در ایام کرونا است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، هدایت اله جمالی پور در مراسم افتتاح نمایشگاه کشاورزی و صنایع وابسته در استان قزوین، اظهار کرد: برگزاری این نمایشگاه، یک آزمونی است که همه یاد بگیریم در اوج شرایط کرونا هم می‌توان با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، تولید و اقتصاد را در پیش گرفت.

استاندار قزوین با بیان اینکه نمی‌توان فعالیت‌های اقتصادی و تولیدی را در استان تعطیل کرد، افزود: بعد از ۱۰ ماه تعطیلی، برای اولین بار، نمایشگاهی با کاربری کشاورزی در استان قزوین افتتاح می‌شود.

جمالی پور ادامه داد: نمایشگاه صنایع کشاورزی تنوع بسیار خوبی دارد و امیدواریم که زمینه فعالیت دیگر مشاغل را نیز فراهم کند.

وی یادآور شد: تیم نظارتی بر اجرای صحیح شیوه نامه‌های بهداشتی در ایام این نمایشگاه حضور فعالی دارند تا مشکلی در این رابطه نداشته باشیم.

نمایشگاه کشاورزی و صنایع وابسته در استان قزوین امروز با حضور مشارکت کنندگانی از ۱۰ استان آغاز به کار کرد و تا ۱۲ دی ماه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برپا خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز