خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کار و رفاه اجتماعی استان:

اعتبارسنجی تسهیلات کرونایی در قزوین آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۷۴۸۵

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: به منظور اطمینان از هزینه کرد صحیح و جلوگیری از ایجاد انحراف اعتبار سنجی تسهیلات پرداختی کرونا در استان قزوین آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، رضا گروسی اظهار کرد: در این طرح تعدادی از دریافت کنندگان تسهیلات کرونا به منظور اعتبارسنجی و راستی آزمایی به صورت تصادفی انتخاب می‌شوند و بازدید از آنها با مشارکت نمایندگان دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل در پرداخت این تسهیلات صورت می‌گیرد.

مدیرکل کار و رفاه اجتماعی استان تصریح کرد: واحد نظارت از واحدهای اخذ تسهیلات به صورت مستقل به فعالیت می‌پردازد و تمامی طرح‌های دریافت کننده تسهیلات کرونا را در حوزه‌های مختلف صنعت، خدمات، کشاورزی و میراث فرهنگی تا آخرین مرحله رصد و نظارت می‌کند.

گروسی اضافه کرد: اطمینان از هزینه کرد صحیح، جلوگیری از انحراف تسهیلات پرداخت شده و نیز آگاهی از مشکلات فعالان حوزه آسیب دیده از کرونا در مراحل مختلف تولید و فروش و کمک به رفع یا به حداقل رساندن آنها از اهداف این طرح است.

او  با اشاره به میزان تسهیلات پرداختی کرونا در استان، افزود: تاکنون ۲۰ هزار و ۷۲۰ پرونده دریافت تسهیلات برای اشتغال ۲۸ هزار و ۹۶۳ نفر در استان برای دریافت ۲۶۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تسهیلات تشکیل شده که با همکاری بانک‌های عامل ۱۷۳ میلیارد و ۹۰۰ میلییون تومان پرداخت شده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز