خبرگزاری کار ایران

بهرمندی ٩٧۴ نفر از خدمات طرح ناظران سلامت هلال احمر قوچان

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۷۴۵۷

رئیس جمعیت هلال احمر قوچان گفت: تاکنون ٩٧۴ نفر از خدمات متعدد طرح ناظران سلامت در شهرستان بهره مند شده اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قوچان، مسعود برازنده رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان قوچان با اشاره به اهمیت اجرای دقیق پروتکل های بهداشتی برای قطع چرخه انتقال ویروس کرونا، بیان کرد: به همین منظور، طرح ناظران سلامت هلال احمر در شهرستان قوچان اجرایی می شود. 

او با بیان اینکه این طرح در قالب همکاری اعضای جوانان و داوطلبان هلال احمر با بازرسان سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی شهرستان اجرایی می شود، افزود: همچنین این طرح با هدف کنترل و نظارت بر حسن اجرای پروتکل‌های بهداشتی در سطح اماکن عمومی و گروه های شغلی فعال اجرا می شود.

برازنده اظهار کرد: در قالب این طرح تیم هایی متشکل از اعضای جمعیت هلال احمر و نماینده دانشگاه علوم پزشکی به مراکز اداری، تجاری و عمومی سرکشی کرده و روند بازرسی ها را برابر دستورالعمل به شبکه بهداشت و هلال احمر گزارش می دهند. 

رئیس جمعیت هلال‌احمر قوچان ادامه داد: در صورت استمرار عدم رعایت دستور العمل های بهداشتی، مراتب جهت اعمال دستورالعمل های لازم به دانشگاه علوم پزشکی گزارش و برابر مقررات با متخلفین برخورد می شود. 

او با بیان اینکه از ابتدای اجرای طرح تاکنون ۶٨۴ مورد بازرسی از اماکن انجام شده است، افزود: همچنین  ٩٧۴ نفر از خدمات طرح بهره مند شده اند.

برازنده ادامه داد: تا کنون این خدمات با مشارکت ۴٨ نفر روز در قالب ٢۴ تیم در سطح شهرستان در حال ارائه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز