خبرگزاری کار ایران

مدیر آموزش‌ و پرورش نیشابور خبر داد:

تفاهم نامه ساخت ١٩ مدرسه وکیلی نیشابور پس از دو سال توقف به امضا رسید

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۷۴۵۱

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نیشابور گفت: پس از ٢ سال توقف، تفاهم نامه ساخت ١٩ مدرسه وکیلی در قطب شهید شوشتری توسط خیر نیک اندیش، عبدالرضا وکیلی و آموزش و پرورش نیشابور به امضا رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از نیشابور، علیرضا کلیدری پس از امضای این تفاهمنامه، این روز را یکی از روزهای درخشان و ماندگار نیشابور معرفی و افزود: با لطف و عنایت نگین فیروزه ای و تابناک نیشابور، ساخت ١٩ مدرسه وکیلی به زودی آغاز و تعداد مدارس وکیلی در این شهرستان به ١٠٠ خواهد رسید.

او اظهار داشت: انجام کار خیر یک توفیق الهی است که در صفحه سرنوشت هر کسی نوشته نشده است و بسیار خرسندیم که مردی از جنس گذشت و ایثار را در کنار خود می بینیم.

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش نیز با اظهار خرسندی از این حرکت بزرگ، ادامه داد: در این تفاهم نامه، ساخت مدارس وکیلی ٨١ تا ٩٩ به امضا رسید که هشت آموزشگاه در مناطق قطب شهید شوشتری و ١١ آموزشگاه نیز در نیشابور ساخته می شود.

محمد ولی ایروانی گفت: بزرگترین پروژه مربوط به وکیلی ٩٩ می باشد که به نام هنرستان ١۵ کلاسه لادن وکیلی با دو هزار و ۴٠٠ متر زیربنا در شهرک فیروزه ساخته می شود.

او افزود: ١٩ پروژه وکیلی با چهار هزار متر زیربنا، ۴۰ کلاس درس با صرف اعتباری بالغ بر ١۶٠ میلیارد ریال در مدت ۶ ماه ساخته و به بهره برداری خواهد رسید.

 ایروانی اظهار کرد: ساخت مجمتمع آموزشی وکیلی ١٠٠ نیز در محل مجموعه هنرستان کشاورزی آغاز شده است که این پروژه یکی از بزرگترین پروژه های خیر ساز استان و کشور به شمار می رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز