خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم سپیدان و بیضاء خبر داد:

خسارت فراوان خشکسالی سال‌های گذشته به کشاورزان مناطق بیضا و سپیدان

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۷۳۰۸

نماینده مردم سپیدان و بیضاء در مجلس گفت: مردم شهرستان های سپیدان و بیضاء در سالهای اخیر به دلیل شرایط سخت خشکسالی خسارت فراوان دیده اند که اختصاص تسهیلات قرض الحسنه و کم بهره می تواند بخشی از مشکلات این عزیزان برطرف کند.

به گزارش ایلنا، محسن علیزاده در دیدار با مدیرعامل بانک ملی افزود: دشمن خبیث با ایجاد جنگ روانی، جنگ اقتصادی و مقابله با پیشرفت علمی، به دنبال ضربه زدن و سست کردن مردم از انقلاب و نظام اسلامی است.

نماینده مردم سپیدان و بیضاء در مجلس گفت: حمایت از تولیدات داخلی موجب رونق بازار، رقابت سازنده، فعال شدن هر چه بیشتر چرخ صنعت، خودکفایی هر چه بیشتر کشور و ایجاد انگیزش سازنده در تولیدکنندگان خواهد شد.

در ادامه مدیرعامل بانک ملی اظهار داشت: بانک ملی با حمایت‌های بی‌دریغ خود از تولید نه تنها توانسته واحدهای تازه تاسیس را به ادامه فعالیت تشویق کند، بلکه بسیاری از بنگاه‌های نیمه تعطیل، تعطیل و یا ورشکسته را نیز به چرخه فعالیت های اقتصادی بازگردانده است.

محمدرضا حسین زاده اظهار داشت: یکی از رسالت‌ها و برنامه‌های مهم بانک ملی پرداخت تسهیلات قرض الحسنه است و در این زمینه موضوع با جدیت دنبال و از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز