خبرگزاری کار ایران

معاون محیط زیست استان:

60 واحد صنعتی در قزوین به عنوان آلاینده معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۷۲۷۸

معاون نظارت پایش اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین گفت: 60 واحد تولیدی، صنعتی در استان قزوین به عنوان صنعت آلاینده معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سید ابراهیم سید موسوی در نشست تخصصی صنایع آلاینده استان قزوین اظهار کرد: با بررسی‌های به عمل آمده از نتایج 220 مورد نمونه برداری از خروجی‌های واحدهای تولیدی و صنعتی استان که طی برنامه پایش توسط کارشناسان اداره کل حفاظت محیط زیست و ادارات تابعه در چارچوب وظایف سازمانی، تعداد 60 مورد مشمول درج در فهرست صنایع آلاینده تشخیص داده شد و فهرست آنها به سازمان مرکزی معرفی شد.

معاون محیط زیست استان ادامه داد: در سه ماهه دوم سال جاری قریب به 160 مورد نمونه خروجی فاضلاب و 60 مورد نمونه خروجی دودکش توسط همکاران آزمایشگاه اداره کل مورد سنجش و آنالیز قرار گرفت که با توجه به نتایج حاصله در صورت بالاتر بودن میزان پارامترهای اندازه گیری شده  اخطارهای لازم برای عاملین صادر شد. 

موسوی بیان کرد: با توجه به تداوم روند آلودگیهای زیست محیطی مستند به مندرجات تبصره یک ماده 38 قانون مالیات بر ارزش افزوده مراکزی که در مهلت اعطایی اقدام به رفع آلودگی نکرده بودند پس از بررسی در کمیته استانی بعنوان صنایع آلاینده مشمول پرداخت یک درصد فروش بهمراه اسناد مربوطه به سازمان مرکزی معرفی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز