خبرگزاری کار ایران

بدلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی؛

بانک ملی، جهاد کشاورزی و فروشگاه توزیع روغن بهمئی پلمپ شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۷۲۵۹

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی در استان کهگیلویه و بویراحمد از پلمپ اداره جهاد کشاورزی این شهرستان بدلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی خبرداد و اظهار داشت: این اداره توسط تیم‌های گشت شبکه بهداشت شهرستان بهمئی پلمپ شد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، هاشم طاهری با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی ادارات دولتی در شهرستان بهمئی از پلمب بانک ملی شعبه شهرستان بهمئی هم در این ارتباط خبرداد.

وی گفت: فروشگاه توزیع روغن در شهر لیکک مرکز شهرستان هم به علت رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی و از جمله فاصله گذاری اجتماعی و نداشتن ماسک توسط تیم‌های گشت زنی پلمپ شد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی تاکیدکرد که تیم‌های گشت زنی در سطح شهرستان فعال و هر گونه تخلفی در سطح شهر مشاهده باشند فوری پلمپ خواهند شد.

طاهری گفت: هر نهاد و هر سازمانی یا صنف که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکند و عاملی برای تهدید سلامت شهروندان باشد، پلمپ می‌شود که ما با هیچ کسی شوخی نداریم و با مختلفین برخورد قاطع خواهیم کرد.

وی افزود: سامانه ۱۹۰ آماده گزارشات مردمی در صورت رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی است که مردم می‌توانند با گزارش به این سامانه و اقدام فوری تیم‌های گشت زن نهاد یا صنف متخلف پلمپ شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز