خبرگزاری کار ایران

معاون رئیس دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد:

هیچگونه مشکلی در صدور آرای جایگزین حبس نداریم

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۷۲۵۵

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که در صدور آرای جایگزین حبس هیچگونه مشکلی وجود ندارد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، "سید عیسی حسنی " در اولین نشست کارگروه تخصصی فضای مجازی در دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:‌ نسبت به صدور آرای جایگزین حبس هیچگونه مشکلی نداریم و به راحتی می‌توانیم کسانی را که با ناآگاهی در فضای مجازی، دچار مشکل شده و جرم مرتکب شده اند به جای اعزام به زندان، با مجازات های جایگزین حبس به دامان جامعه باز گردانیم.

وی با بیان اینکه لازم است در فضای فرهنگی و رسانه ای استان، با تبلیغ و تولید محتوای فرهنگی و اجتماعی برای خانواده‌ها، از کشیده شدن جوانان و نوجوانان به فضای مجازی مبتذل غرب جلوگیری کنیم، اظهار  داشت: شیوه ما در برخورد با جرائم این است که هر جا آسیبی را دیدیم سریع وارد شویم.

این مقام قضایی، راه نجات خانواده ها و جوانان در این هجمه بازار رسانه ای را روشنگری، آگاهی و آموزش آن هم به صورت نرم و هم توأم با سلیقه خانواده‌ها عنوان و خاطرنشان کرد:‌ در خصوص تخلفات و جرایم  در فضای مجازی، از دادسرا تا دادگاه تجدید نظر قاضی ویژه داریم.

حسنی از احضار قضایی عناصر و تهیه کنندگان فیلم های مبتذل در فضای مجازی و سایت هایی که این نوع فیلم ها را با مقاصد خاص پخش یا منتشر می کنند نیز خبرداد.

‌ معاون رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: لازم است اقدامات هماهنگ در برخورد با پدیده های نوظهور در فضای مجازی صورت گرفته و جزیره ای کار کردن را به سمت جبهه فرهنگی فضای مجازی توسط ادارات ذیربط حرکت کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز