خبرگزاری کار ایران

مسئول مسابقات هیات ووشوی استان:

بانوان ووشوکار قزوینی موفق به کسب پنج نشان کشوری شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۷۲۱۰

مسئول مسابقات هیات ووشوی استان قزوین گفت: بانوان ووشوکار استان قزوین در مسابقات قهرمانی کشور که به صورت مجازی برگزار شد به ۲ نشان طلا، ۲ نقره و یک برنز دست یافتند.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، حدیقه ملکی اظهار کرد: مسابقات قهرمانی ووشو بانوان با حضور ۵۷۰ ووشوکار از سراسر کشور به صورت مجازی برگزار شد.

 مسئول مسابقات هیات ووشوی استان اضافه کرد: منتخبان ووشو استان قزوین در این رقابت‌ها با سرمربیگری شمیم مهدی پور از سوی آکادمی ورزشی هیرو حضور یافته بودند.

ملکی ادامه داد: تیم ووشو استان قزوین متشکل از علیا باقری، مرضیه سعیدی پویا، زینب رشوند و محیا یزدی فر در این مسابقات توانست با درخشش ووشوکاران استان باری دیگر، نام قزوین را پرآوازه کند.

وی اضافه کرد: در این رقابت‌ها علیا باقری در رده سنی بزرگسالان در فرم تای چی جوان و تای چی جین به ۲ مدال طلا، مرضیه سعیدی پویا در رده سنی جوانان و فرم تای چی چوان و تای چی جین به ۲ مدال نقره و زینب رشوند در فرم تای چی چوان رده سنی نوجوانان به یک مدال برنز دست یافتند.

این مسئول ورزشی اضافه کرد: همچنین محیا یزدی فر نونهال خوش آتیه ووشو استان که سابقه قهرمانی کشور را در کارنامه خود دارد، متاسفانه از رسیدن به مدال در این مسابقات بازماند.

 مسئول مسابقات هیات ووشوی استان بیان کرد: یزدی فر در فرم سن لو و جین شو به اجرای فرم پرداخت و امیدواریم در آینده شاهد درخشش بیشتر این ووشوکار استان باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز