خبرگزاری کار ایران

مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان مطرح کرد:

ممانعت از عادی انگاری کرونا در شهرستان اردستان

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۷۲۰۳

مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان گفت: وضعیت کرونایی اردستان شکننده است و از این رو باید از عادی انگاری کرونا در شهرستان اردستان پیشگیری شود.

به گزارش ایلنا از اردستان، حسن ذبیحی اظهار کرد: به دلیل پیچیده بودن فرمول رنگ‌بندی این موضوع در مراکز استان برای شهرستان‌ تعیین می‌شود. موضوعی که مشهود است کاهش تعداد بیماران بستری در بیمارستان است که نشان می دهد محدودیت‌ها و رعایت مردم دست به دست هم داده تا وضعیت شیوع کرونا کاهش پیدا کند.

وی با بیان اینکه اردستان در وضیعت زرد قرار دارد، افزود:در وضعیت بیماری شاید رنگ‌بندی‌ها عوض شده باشد، ولی ماهیت کرونا همچنان پابرجاست. نباید فراموش کرد که شهرستان از عادی انگاری کرونا در فصل تابستان و پاییز ضربات جبران‌ناپذیری متحمل شده است.

ذبیحی تصریح کرد: تغییر رنگ به این معنا نیست که ویروس ضعیف شده و یا مردم را فراموش کرده باشد. هر چقدر وضعیت رنگ‌بندی‌ها کمتر  و مشاغل آزاد شود، باید شیوه‌نامه‌های بهداشتی سخت‌تری تدوین شود تا به وضعیت عادی برگردیم.

مدیر شبکه بهداشت اردستان با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا تعداد ۱۳۳۷ نفر به کرونا مبتلا شدند و ۱۶۰ نفر فوت کردند، تاکید کرد: خوشبختانه تاکنون 1145 نفر از بیماران بهبود یافته و یا از بیمارستان ترخیص شده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز