خبرگزاری کار ایران

مدیر گروه بیماری‌های واگیر علوم پزشکی تبریز مطرح کرد:

کاهش آمار بستری‌های مبتلا به کرونا در آذربایجان شرقی/ بستری ۱۰۰ نفر در روز

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۷۱۴۸

مدیر گروه پیشگیری از بیماری‌های واگیردار دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به سیر نزولی ابتلا به بیماری کووید ۱۹ گفت: آمار مرگ و میر ناشی از این بیماری در استان به یک سوم کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، سیمین خیاط زاده در جمع خبرنگاران با بیان اینکه آذربایجان شرقی از ابتدای شیوع کرونا تا آغاز اجرای طرح جامع محدودیت های کرونایی، غیر از ۲ ماه نخست، در بقیه ماه ها از نظر شیوع ویروس کرونا در وضعیت قرمز قرار داشته است، با اشاره به روند رو به بهبود شرایط کرونایی آذربایجان شرقی در هفته های اخیر افزود: تعداد بستری های کرونایی در استان کاهش یافته و به ۱۰۰ نفر در روز رسیده است.

وی ادامه داد: ۸۵ نفر کرونایی هم در شبانه روز گذشته از بیمارستان‌های آذربایجان شرقی مرخص شده اند تا روند درمان را در خانه ادامه دهند.

مدیرگروه پیشگیری از بیماری های واگیردار دانشگاه علوم پزشکی تبریز از مردم خواست تا با تداوم رعایت شیوه‌نامه های بهداشتی در ریشه کن کردن این بیماری همکاری کنند.

اجرای طرح جامع محدودیت های کرونایی سبب شد که تعداد بستری های کرونایی آذربایجان شرقی از یکهزار و ۶۰۰ نفر به رقم بسیار کمتری کاهش یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز