خبرگزاری کار ایران

با همکاری دانشگاه پیام نور؛

هفتمین دوره آزمون مکاتبه‌ای دهیاران استان سمنان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۷۰۵۷

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان گفت: هفتمین دوره آزمون مکاتبه‌ای دهیاران استان سمنان با همکاری دانشگاه پیام نور استان به صورت مجازی برگزار شد.

به گزارش ایلنا از سمنان، مهدی صمیمیان بیان کرد: تا سال گذشته آزمون مکاتبه‌ای دهیاران استان سمنان به صورت غیرمتمرکز یا متمرکز و حضوری براساس استانداردها و شیوه‌نامه‌های سازمان شهرداری و دهیاری‌های کشور برگزار می‌شد اما امسال به دلیل شیوع کرونا این آزمون به صورت مجازی در سراسر استان برگزار شد.
 
 وی ارتقای آگاهی و دانش دهیاران در حوزه‌های مختلف مؤثر در توسعه روستاها را هدف برگزاری این آزمون دانست و تصریح کرد: نفرات برتر به المپیاد کشوری راه خواهند یافت.
 
صمیمیان ادامه داد: افرایش حقوق برای دهیارانی که در این دوره آزمون مکاتبه‌ای موفق به کسب رتبه برتر شوند پیش‌بینی شده است.
 
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان با بیان اینکه ۲۵۵ دهیار در روستاهای استان مشغول به فعالیت هستند افزود: شرکت دهیاران در آزمون مکاتبه‌ای و کسب نتیجه مطلوب نیز یکی از شاخص‌های مؤثر در تخصیص اعتبارات دهیاری‌ها است.
 
صمیمیان افزود: آزمون دهیاران بر اساس ۶ محور مؤثر در توسعه و مدیریت روستا مانند اصول و مبانی مدیریت پسماند روستایی، امور اراضی و ساخت و ساز در روستاها، مدیریت بحران در روستا، امور مالی و گردشگری از جمله محورهای آزمون بود.
 
وی یادآور شد: پیش از برگزاری آزمون، دوره‌های آموزشی مرتبط برای دهیاران برگزار شده است.
 
مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان خاطرنشان کرد: آزمون مکاتبه‌ای دهیاران هر ساله به‌منظور ارتقای آگاهی و دانش دهیاران در حوزه‌های مختلف برگزار می‌شود.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز