خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان اردبیل خبر داد:

امدادرسانی ماموران پلیس‌راه به رانندگان و مسافران گرفتار در کولاک برف/ مردم از سفرهای غیرضروری خودداری کنند

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۶۸۳۵

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: طی 24 ساعت گذشته ماموران پلیس راه به 462 مسافر و راننده گرفتار در برف و کولاک جاده ها و گردنه های برف گیر امدادرسانی کردند.

به گزارش ایلنا، سردار هوشنگ حسینی عنوان کرد: بدنبال بارش برف در اکثر نقاط استان و کاهش محسوس دما، استان اردبیل چهره ای زمستانی به خود گرفته و در رفت و آمد عادی خودروها مشکلاتی ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه در گردنه صائین و محورهای خلخال - اسالم و اردبیل- خلخال کولاک شدید و مقطعی برف حاکم است، افزود: تردد از گردنه خلخال- اسالم فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

سردار حسینی از امدادرسانی ماموران پلیس راه به 462 مسافر و راننده گرفتار در برف و کولاک جاده‌ها و گردنه های برف گیر طی 24 ساعت گذشته خبر داد.

فرمانده انتظامی‌استان اردبیل تاکید کرد: رانندگان همکاری لازم را با ماموران پلیس‌راه داشته و ضمن پایبندی به مقررات راهنمایی و رانندگی، با سرعت مطمئنه حرکت، از ترمزهای ناگهانی خودداری و فاصله طولی خودروی خود با وسیله نقلیه جلو را حفظ کنند.

وی با تأکید بر اینکه رانندگان و مسافران از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند، خاطر نشان کرد: در صورت ضرورت سفر، رانندگان تجهیزات ایمنی زمستانی علی الخصوص زنجیرچرخ به همراه داشته و مشارکت با پلیس و قانونمندی را اصل مهم در پیشگیری از حوادث رانندگی و تامین آرامش سفر تلقی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز