خبرگزاری کار ایران

جانشین ستاد مقابله با کرونای استان:

تمامی مراسم ها در قزوین باید به صورت مجازی برگزار شوند

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۶۷۵۲

جانشین ستاد مقابله با کرونای استان قزوین گفت: با توجه به وضعیت نارنجی استان قزوین تمامی مراسم‌های مذهبی و ملی باید به صورت مجازی برگزار شوند.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، منوچهر حبیبی در جلسه ستاد مقابله با کرونا استان قزوین اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن مناسبت‌های مذهبی و ملی در جمع بندی‌های صورت گرفته هیچ تفاوتی بین وضعیت نارنجی و زرد در نظر گرفته نشده و به همین لحاظ برای برگزاری هیچ یک از این مراسم‌ها مجوزی صادر نخواهد شد و تمامی برنامه‌ها باید به صورت مجازی برگزار شود.

جانشین ستاد مقابله با کرونا استان بیان کرد: در وضعیت قرمز، نارنجی و زرد تمامی فعالیت‌های آموزشی دانشگاه‌ها و مدارس ممنوع بوده و کلاس‌ها باید به صورت مجازی برگزار شود و در حوزه برگزاری امتحانات نیز به غیر از کلاس‌های نهم و دوازدهم، هیچ امتحانی به صورت حضوری برگزار نخواهد شد.

حبیبی یادآور شد: از مهر تا آذرماه امسال مردم ما روزهای سختی را تجربه کردند تا جایی که تعداد فوتی‌های ناشی از این ویروس در کشور به نزدیک ۵۰۰ نفر نیز رسید که خوشبختانه در حال حاضر شرایط به گونه‌ای شده که تعداد موارد مربوط به بستری و مرگ ناشی از این ویروس روز به روز کاهش یافته و امیدواریم این روند با توجه به همت مسئولان و دقت مردم، ادامه پیدا کند.

به گفته وی، استان قزوین نیز برخی روزها شاهد بستری شدن روزانه تا ۶۰۰ بیمار کرونایی بود که به دنبال این اتفاق، برای بیمارستان صحرایی و نقاهتگاه خود به دنبال تخت بودیم اما امروز خوشبختانه شاهد کاهش ۶۰ درصدی بیماران کرونایی هستیم و باید کاری کنیم تا این روند همچنان ادامه داشته باشد.

این مسئول، طرح شیهد سلیمانی را به عنوان ترمز شیوع ویروس کرونا دانست که باید با تمام قدرت ادامه پیدا کند، افزود: باید بپذیریم که شرایط حاکم بر این موضوع شکننده بوده تا جایی که هر لحظه امکان تغییر وضعیت وجود دارد و به همین دلیل باید با هوشیاری و دقت در این زمینه ورود پیدا کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ادامه داد: همجواری قزوین در حاشیه سه استان حاد کشور ناشی از شیوع این ویروس، یعنی مازندران، گیلان و زنجان که بیشترین ترددها نیز با این استان‌ها صورت می‌گیرد، ما را وادار می‌کند تا در این حوزه دقت نظر لازم را داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز