خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس خبر داد:

آغاز پرداخت تسهیلات کرونایی به بنگاه‌های ورزشی در فارس

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۶۷۵۱

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس گفت: دستورالعمل تسهیلات بنگاه‌های ورزشی آسیب دیده از کرونا ابلاغ و بین ۴۸ تا ۹۶۰ میلیون تومان بین فعالین این حوزه در فارس که کسب و کار آنها از شیوع این بیماری متاثر شده است، پرداخت می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس، سهراب مختاری در توضیح این مطلب گفت: در چهل و هفتمین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا در تاریخ ۱۵ آذرماه ۹۹ در خصوص پرداخت تسهیلات به فعالیت‌ها، واحدها و کسب و کار بیشتر آسیب دیده از کرونا در حوزه ورزش و جوانان به تصویب رسید.

مختاری ادامه داد: وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با همکاری وزارت ورزش و جوانان در راستای حمایت از باشگاه داران ورزشی آسیب دیده در دوران کرونا در نظر دارد تسهیلات حمایتی خود را در قالب وام به متقاضیان ارائه کند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی فارس افزود: از این رو موسسان باشگاه‌های ورزشی دارای مجوز رسمی فعالیت از وزارت ورزش و جوانان می‌توانند پس از عضویت در سامانه میز خدمت الکترونیکی وزارت ورزش و جوانان و تکمیل فرم های مربوطه درخواست اولیه خود را ثبت کرده و سپس با مراجعه به سامانه کارا وزارت تعاون ،کارو رفاه اجتماعی مراحل ثبت نام خود را تکمیل کنند.

مختاری به مراحل ثبت نام متقاضیان اشاره و بیان کرد: متقاضیان می‌توانند به میز خدمت الکترونیکی وزارت ورزش به آدرس sd.msy.gov.ir مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام و تکمیل اطلاعات درخواست شده، اقدام کنند.

وی ادامه داد: متقاضیان دقت کنند که در قسمت مربوط به سازمان خدمت دهنده حتما اداره کل ورزش و جوانان فارس انتخاب شود در غیر این صورت درخواست متقاضی به دست اداره کل ورزش و جوانان استان فارس نرسیده و از چرخه رسیدگی خارج خواهد شد.

مختاری اضافه کرد: در مراحل بعدی باید مراجعین متقاضی به سامانه کارا به آدرس kara.mcls.gov.ir مراجعه و شناسنامه شغلی خود را تکمیل کنند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس گفت: مراجعه مجدد متقاضی باید به سامانه کارا کرونا به آدرسcorona-kara.mcls.gov.ir و ثبت درخواست تسهیلات مورد نظر اماکن ورزشی و مراکز مشاوره جوانان با توجه به نوع مکان و حداکثر شاغلین هر بنگاه مشمول باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز