خبرگزاری کار ایران

فرماندار رشت تاکید کرد؛

ضرورت توسعه زیرساختی بخش لشت نشاء

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۶۷۳۷

فرماندار رشت در دور دوم سفر خود به بخش های تابعه، مشکلات بخش لشت نشاء را از نردیک بررسی و بر لزوم توسعه زیرساخت های این بخش تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از رشت،علی فتح اللهی در نشست بررسی مشکلات بخش لشت نشاء که در راستای دومین دور از سفر به بخش های تابعه شهرستان رشت برگزار شد، با اشاره به لزوم ارائه راهکارها و انجام اقدامات لازم جهت پیشگیری از بروز بحران، اظهار داشت: رفع لایروبی انهار، باید زمانی انجام شود تا بارندگی های فصلی سبب بروز بحران و ایجاد خسارت های جانی و مالی نشود.

او با تاکید بر لزوم توجه به زیرساخت های ارتباطی بخش لشت نشاء، افزود: اجرای روکش آسفالت راه های ارتباطی و احداث شانه خاکی آن در راستای ارتقای ایمنی راه های بخش لشت نشاء از جمله دغدغه هایی است که در اولویت پیگیری قرار دارد. 
 
او با اشاره به حضور حدود 3000 خانوار تحت پوشش کمیته امداد در بخش لشت نشاء، اظهار داشت: متاسفانه ساختار و گنجایش ساختمان کمیته امداد در این بخش به گونه ای است که از نظر خدمات رسانی به این عزیزان چندان مناسب و شایسته نیست.
 
فتح‌اللهی  ادامه داد: باید با همفکری و همکاری در مسیری گام نهیم تا حداکثر ظرف مدت دو سال، ساختمانی به صورت مستقل در اختیار کمیته امداد قرار گیرد. 
 
فرماندار شهرستان رشت، مبحث سلامتی را از دیگر اولویت ها به ویژه در بخش لشت نشاء برشمرد و خاطرنشان کرد: اهمیت این مبحث در دوران شیوع کرونا بیش از پیش احساس می شود و با توجه به اینکه حدود 400 میلیون تومان، برای تکمیل مرکز بهداشت در لشت نشا اعتبار تخصیص داد شده، امیدواریم با تقویت این اعتبارات بتوانیم خدمات بهینه پزشکی را برای مردم عزیز این بخش به ارمغان آوریم.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز