خبرگزاری کار ایران

معاون اقتصادی استاندار خبر داد ؛

توسعه گردشگری قزوین با احداث مراکز تجاری در استان

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۶۷۳۵

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: با ساخت مراکز تجاری می توان گردشگری استان قزوین را در حوزه تاریخی و طبیعی رونق داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، عیسی قبادی اظهار کرد: گردشگری تاریخی و طبیعی استان قزوین با احداث مراکز تجاری و تفریحی در جوار آزادراه تهران - قزوین رونق می‌گیرد.

معاون اقتصادی استاندار بیان کرد: ایجاد بازار بزرگ پوشاک برند که انواع پوشاک، کفش، البسه ورزشی و برندهای داخلی و خارجی را عرضه می‌کند زمینه جذب هموطنان را به استان قزوین فراهم می‌سازد.

قبادی ادامه داد: عرضه پوشاک با استقرار مستقیم تولیدکنندگان داخلی و خارجی در استان برای اولین بار در کشور، قزوین را به مقصد خرید پوشاک تبدیل می‌کند و گردشگری استان را رونق می‌بخشد.

او اضافه کرد: البته اجرای این طرح منوط به رفع تهدیدها و خطرهای همه گیری کرونا و اخذ مجوزهای ستاد مقابله با این ویروس است که هم اینک با اقدامات صورت گرفته، تعداد بیماران و مبتلایان کرونایی استان رو به کاهش می‌رود.

این مسئول یادآور شد: استان قزوین، ظرفیت توسعه‌ای لازم را در بعد گردشگری، صنعتی و کشاورزی دارد و قطعا با اجرای طرح‌های موفق، شاهد توسعه استان در هریک از این ابعاد خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز