خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری اردبیل خبر داد:

کاهش 100درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار / افزایش 22 درصدی ترانزیت خروجی

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۶۷۱۸

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: بخاطر شیوع ویروس کرونا تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار 100درصد کاهش یافته است.

به گزارش ایلنا، کلیم الله وثوقی در بازدید از پایانه مرزی افزود: عملیات گندزدایی و ضدعفونی مرتب سالن‌های تجاری و محوطه پایانه مرزی بیله سوار جهت مبارزه با ویروس کرونا تا عادی شدن شرایط با قوت درحال انجام است. 

عضو شورای اداری استان اردبیل از کاهش 35 درصدی صادرات از پایانه مرزی بیله سوار در 9 ماه گذشته خبر داد و افزود: در مدت یاد شده 218 هزارو 333 تن کالای ایرانی از طریق این پایانه صادر شده است.

وی با بیان اینکه از این میزان بیش از 210 هزار تن کالا توسط  9 هزارو 208 دستگاه کامیون ایرانی و 8 هزارتن کالا توسط 394 دستگاه کامیون گرجی و سایر ملیت ها از مرز خارج شده است.

وثوقی محصولات کشاورزی، کاشی، شیشه، نمک، سنگ ساختمانی، پسته، نئوپان، خرما و پلی اتیلن را عمده کالاهای صادر شده ایرانی عنوان کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل صادرات این میزان کالای ایرانی به کشورهای آذربایجان ،روسیه ،گرجستان و حوزه قفقاز را خاطرنشان کرد و گفت: در مدت یاد شده بیش از 140 هزارتن کالا توسط 6 هزار و 6 دستگاه از پایانه مرزی بیله سوار ترانزیت خروجی شده است.

دبیر کمیسیون اجرائی مدیریت ایمنی حمل و نقل استان اردبیل افزایش 22 درصدی ترانزیت خروجی را یادآور شد و تصریح کرد: آب معدنی، سیمان،ام دی اف،گچ،نئوپان، بیسکویت، برنج، پروفیل، نمک و انواع البسه عمده کالاهای ترانزیت خروجی هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز