خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بهزیستی استان خبرداد:

برقراری ۳۰ هزار تماس با صدای مشاور بهزیستی قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۶۶۹۴

مدیرکل بهزیستی استان قزوین از برقراری ۳۰ هزار تماس تلفنی با واحد صدای مشاور بهزیستی استان قزوین و ارائه خدمات روانشناختی از سوی کارشناسان این اداره کل در ۹ ماهه امسال خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، علیرضا وارثی با اعلام این خبر اظهار کرد: خدمات ارائه شده توسط واحد صدای مشاور بهزیستی در زمینه مشکلات با همسر از جمله خشونت، بی‌وفایی و اعتیاد، مشکلات فردی از جمله تعارض‌های فردی، مهارت‌های ارتباطی، عزت نفس پایین، اضطراب، پرخاشگری و در نهایت تربیت فرزند بوده است.

مدیرکل بهزیستی استان با اشاره به فعالیت‌ واحد صدای مشاور سامانه ۱۴۸۰، تصریح کرد: هشت روانشناس و مشاور با تحصیلات کارشناسی ارشد و دکترا در رشته‌های روانشناسی جهت پاسخگویی به متقاضیان با حضور در واحد صدای مشاور، خدمات خود را ارائه می‌دهند.

 وارثی اضافه کرد: ارائه خدمات مشاوره تخصصی در زمینه‌های مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا، مشاوره پیش از ازدواج، ازدواج و خانواده، مشکلات زناشویی، کودک و نوجوان، فرزندپروری، تحصیلی، تربیتی، اعتیاد و سایر موارد براساس استانداردهای مشاوره، صورت می‌گیرد.

او با اشاره  خدمات مشاوره تخصصی تلفنی در بحران شیوع ویروس‌ کرونا، یادآور شد: حمایت‌طلبی در خصوص کنترل استرس و اضطراب ناشی از بحران بیماری کووید ۱۹، خود بیمار انگاری، کنترل شرایط و افسردگی ناشی از فوت در اثر این ویروس کرونا جزو خدمات کرونایی این واحد به حساب می‌آید.

به گفته این مسئول، فعالیت این واحد از ۸ صبح تا ۱۲ شب و در طول روزهای هفته، حتی روزهای تعطیل انجام و شهروندان می‌توانند مشکلات و معضلات خود را با مشاوران و کارشناسان این واحد مطرح کنند.

مدیرکل بهزیستی استان بیان کرد: در مشاوره تلفنی، تعامل لازم بین تماس گیرنده و مشاور از طریق تلفن صورت می‌گیرد که در راستای برطرف کردن نیازهای فوری تماس گیرندگان بوده و با ارایه مشاوره‌های لازم باعث بهبود احساس سلامت روانی در افراد می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز