خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های کشاورزی استان خبرداد:

واگذاری ۱۶ هکتار از شهرک گلخانه ای نودهک به سرمایه گذاران

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۶۵۲۹

مدیرعامل شرکت شهرک‌های کشاورزی استان قزوین از واگذاری ۱۶ هکتار از اراضی شهرک گلخانه ای نودهک شهرستان تاکستان در سال جاری به ۱۳ سرمایه گذار خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، محمدرضا حسینی با اعلام این خبر اظهار کرد: اراضی واگذار شده از سرمایه‌گذارانی که تعهدات خود را عملی نکرده بودند خلع ید شده و به سرمایه گذاران جدید واگذار شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های کشاورزی استان افزود: تاکنون ۱۰۰ درصد اراضی فاز یک شهرک گلخانه ای نودهک به مساحت حدود ۶۳ هکتار به سرمایه گذاران واگذار شده است.

حسینی با بیان اینکه برخی سرمایه گذاران کار احداث گلخانه را آغاز کرده اند، ادامه داد: اوایل سال آینده افتتاح و بهره برداری نخستین واحد گلخانه ای در این شهرک انجام می شود.

وی بیان کرد: در حال آماده سازی فاز دوم به مساحت 250 هکتار شهرک گلخانه ای نودهک هستیم و پس از گازرسانی به این شهرک کار جذب سرمایه گذار در این فاز نیز آغاز خواهد شد.

این مسئول یادآور شد: آب و برق فاز دوم این شهرک آماده بهره برداری است و عملیات گازرسانی به آن نیز که از سال گذشته آغاز شده با ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.

احداث شهرک گلخانه ای نودهک از مصوبات سفر رئیس جمهوری به قزوین در سال ۹۵ است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز