خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی خبرداد:

پلمپ ۹ واحد مرغ فروشی متخلف در تبریز

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۶۵۰۵

مدیرکل دامپزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: ۹ واحد مرغ فروشی متخلف به دلیل قطعه بندی و بسته بندی غیرمجاز مرغ در شهرستان تبریز پلمپ شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، امیرحسین بهداد با اشاره به اینکه در صورت عدم رعایت ضوابط بهداشتی، مخاطرات بهداشتی متعددی می‌تواند در اماکن عرضه فرآوردهای خام دامی رخ دهد، گفت: طی بازدیدهای منظم اکیپ‌های کنترل بهداشتی، ۹ واحد مرغ فروشی در سطح تبریز به علت تخلفات بهداشتی از جمله قطعه بندی غیرمجاز پس از دو مرحله اخطار کتبی با حکم دادستان و با حضور نماینده دادستان و نیروی انتظامی پلمپ شد.

وی با اشاره به اینکه طی ماه گذشته در استان، ۴۶ مورد تخلف بهداشتی به مراجع قضایی معرفی شده است،بیان کرد: مردم استان جهت پیشگیری و کنترل بیماری‌های مشترک بین انسان و طیور، باید از خرید مرغ خارج از بسته‌بندی مجاز اکیداً اجتناب کرده و صرفاً از مرغ‌هایی که در کشتارگاه و زیر نظر ناظران بهداشتی دامپزشکی ذبح، بسته بندی و به بازار عرضه می‌شود، استفاده کنند.

وی در پایان از مردم استان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی، مراتب را در سریع‌ترین زمان ممکن به ادارات دامپزشکی شهرستان‌ها و یا از طریق شماره تلفن ۱۵۱۲ با کارشناسان دامپزشکی در میان بگذارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز