خبرگزاری کار ایران

مدیر تیم والیبال شهرداری قزوین:

تیم والیبال قزوین برای کسب مدال برنز در لیگ برتر جوانان هم قسم شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۶۴۱۳

مدیر تیم والیبال شهرداری قزوین گفت: تیم والیبال شهرداری قزوین در سوپر لیگ جوانان قهرمانی باشگاه‌های کشور برای کسب مدال برنز این رقابت‌ها هم قسم شده‌ است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، محمدابراهیم عصارزاده اظهار کرد: بازیکنان تیم شهرداری قزوین در مرحله پلی‌آف لیگ برتر جوانان، نتایج به دور از انتظاری را رقم زدند و با شگفتی سازی به جمع چهار تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها راه یافتند.

مدیر تیم والیبال شهرداری قزوین اضافه کرد:  تیم شهرداری قزوین در مرحله پلی آف با شکست تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان صدرنشین دور کرد.

عصارزاده افزود: نماینده قزوین به رغم توانمندی و شایستگی لازم در مرحله نیمه نهایی لیگ‌ برتر جوانان مقابل حریف تهرانی شکست خورد و با نتیجه سه بر صفر، بازی را واگذار کرد.

وی ادامه داد: فینال این مسابقات امروز میان تیم‌های سایپا و پیکان برگزار می‌شود و قزوینی‌ها برای پیروزی مقابل لبنیات هراز، تلافی باخت دور مقدماتی و کسب مدال برنز لیگ برتر جوانان به میدان می‌روند.

این مسئول ورزشی اضافه کرد: مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر ایران در رده سنی جوانان جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از ۲۹ آذرماه در بندر انزلی آغاز شده است و به مدت هفت روز به صورت متمرکز در مجموعه فرهنگی و ورزشی وزارت کار پیگیری خواهد شد.

در مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران در رده سنی جوانان ۱۴ تیم حضور یافته‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز