خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان:

دانش فنی مهارت جویان قزوینی در صنعت خودرو ارتقا می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۶۳۹۰

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قزوین گفت: با عقد تفاهم نامه با یک واحد تولیدی ارتقای دانش فنی مهارت جویان قزوینی در صنعت خودرو هدف‌گذاری شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، محسن مددی اظهار کرد: با عقد تفاهم نامه با شرکت سایپا شیشه که اخیرا منعقد شد، هدف ارتقای دانش فنی مهارت جویان را در صنعت خودروسازی دنبال خواهیم کرد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان افزود: آموزش شاغلین و نیروی کار این واحد و تجهیز کارگاه مهارتی در حوزه قطعات و مجموعه های خودرویی و برگزاری دوره های فنی و حرفه ای مربوط به آنها در مراکز آموزشی از سوی این اداره کل از دیگر اهداف عقد این تفاهم نامه به شمار می رود.

مددی بیان کرد: ایجاد و راه اندازی مرکز جوار کارگاهی آموزش های تخصصی در حوزه صنایع مرتبط با خودرو نیز در این تفاهم نامه مورد تاکید قرار گرفته است که می تواند منجر به پرورش نیروهای ماهر و کارآزموده و آماده برای فعالیت در بازار کار شود.

او یادآور شد: مدت اجرای این تفاهم نامه ۲ سال تعیین شده که در ادامه با توافق طرفین قابل تمدید خواهد بود.

این مسئول با بیان اینکه اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین در سال جاری با چندین واحد تولیدی تفاهم نامه همکاری امضاء کرده است،گفت: هدف از عقد این تفاهم نامه ها استفاده از ظرفیت و امکانات بخش خصوصی برای تقویت و ترویج فرهنگ مهارت در جامعه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز