خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

مشکل فوتبال ساحلی لاینحل شده است/ بدنبال حل مشکل زمین فوتبال ساحلی در استان هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۶۳۳۲

مربی فوتبال ساحلی استان کرمانشاه گفت: به لطف مدیران ورزش استان ، مشکل فوتبال ساحلی تبدیل به یک مشکل لاینحل شده است که کسی دیگر از عهده حل آن بر نمی آید.

محمد صالحی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا گفت: ورزشکاران فوتبال ساحلی ابتدا در مجموعه ورزشی امام خمینی مشغول تمرین بودند اما با تاکید مدیران وقت ورزش و بدون توجه به شرایط ورزشکاران این رشته ورزشی، مقرر شد در دهکده المپیک فضایی برای این رشته احداث شود.

صالحی ادامه داد: با توجه به شرایط بسیار نامناسب این مجموعه برای رشته فوتبال ساحلی، هزینه های صرف شده در دهکده المپیک کاملا بدون استفاده رها شده و زمین فوتبال ساحلی مجموعه امام خمینی نیز از دسترس ورزشکاران این رشته خارج شد.

وی با اشاره به رایزنی های صورت گرفته برای حضور در لیگ های دسته یک و برتر فوتبال ساحلی گفت: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته و هماهنگی با چند اسپانسر قصد داریم در سطح اول فوتبال ساحلی کشور حاضر شویم و با توجه به قوانین در صورت دارا نبودن زمین استاندارد در استان، مجبور هستیم بازی های خود را در استان دیگری برگزار کنیم، که واقعا این مساله باعث شرمساری است.

مربی فوتبال ساحلی کشور یادآور شد: چهار سال است که از طریق مختلف به دنبال حل مشکل زمین فوتبال ساحلی در استان کرمانشاه هستیم اما همواره با قول‌های عمل نشده همراه شده ایم و هم اکنون در شرایط فعلی به رغم دارا بودن استعدادهای فراوان در استان در این رشته ورزشی از نعمت زمین بی بهره هستیم و این در حالی است که با احداث یک زمین ساحلی استاندارد در داخل شهر زمینه فعالیت والیبال ساحلی، هندبال ساحلی، سپک تاکرا ، کاراته و... فراهم می کنیم.

صالحی یادآور شد: تمامی کارشناسان می دانند که اتمام طرح دهکده المپیک کاملا غیر منطقی است، زمین مجموعه امام نیز دیگر در دسترس نیست که بتوان آن را تجهیز و راه اندازی کرد و عملا مشکل این رشته ورزشی علیرغم تمام استعدادهای خوب استان تبدیل به یک مشکل لاینحل در ورزش شده است.

وی ادامه داد: در شرایط فعلی بدنبال خرید امتیاز یک تیم فوتبال ساحلی برای استان کرمانشاه هستیم و در صورت انتقال این امتیاز به کرمانشاه و فراهم نبودن زیرساخت های لازم، مجبور هستیم بازی های خانگی خود را در استان لرستان و یا مرکزی برگزار کنیم و این مساله یک موقعیت بسیار تحقیر آمیز برای ورزش استان ما محسوب می شود.

این مربی فوتبال ساحلی استان یادآور شد: مجموعه ورزشی انقلاب، مجموعه ورزشی 15 خرداد ، بخشی از مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه ظرفیت احداث مجموعه ورزش های ساحلی را دارا هستند و با احداث یک زمین مناسب ورزش ساحلی می توان چندین رشته ورزشی را در این زمین ها فعال کرد اما زمین دهکده المپیک یک طرح غیر منطقی و غیر فنی است.

صالحی ادامه داد: چندین زمین چمن مصنوعی فوتبال در استان کرمانشاه ، حتی در روستاهای که تعداد بازیکنان فوتبال آنها کمتر از دو تیم کامل است احداث شده اما هیچ توجهی به احداث فوتبال ساحلی در استان نمی شود و عمدا یا سهوا مساله احداث زمین این رشته ورزشی تبدیل به یک مشکل غیر قابل حل شده است و ورزشکاران این رشته ورزشی باید ورزش در استان خود را فراموش کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز