خبرگزاری کار ایران

بازرس کل استان:

دستگاه‌های قزوین در حمایت از تولید بر اساس وظایف قانونی عمل کنند

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۶۲۷۴

بازرس کل استان قزوین گفت: دستگاه‌های متولی باید وظایف قانونی خود را در راستای حمایت از تولید و سرمایه گذاری به طور کامل و دقیق انجام دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، عبداله آقاعلیخانی در بازدید از واحدهای تولیدی شهر صنعتی خرمدشت با اشاره به برنامه‌ها و سیاست‌های سازمان بازرسی کل کشور و بازرسی‌های کل استانی در ارتباط با حمایت از تولید ملی، اظهار کرد: سازمان بازرسی به عنوان دستگاه عالیه نظارتی نظام در تلاش است تا با آسیب شناسی، نظارت مستمر و مؤثر از دستگاه‌های اجرایی مرتبط، راهکارهای قانونی تحقق حمایت از تولید ملی را احصا کند و موانع پیش روی سرمایه گذاران را مرتفع کند.

  بازرس کل استان با توجه به مشکلات مسئولان واحدهای صنعتی افزود: بازرسی کل استان با ظرفیت‌های نظارتی و قانونی خود پیگیر رفع مشکلات واحدهای تولیدی خواهد بود.

آقا علیخانی ادامه داد: تأمین امنیت و تشویق سرمایه گذاران در گرو توجه ویژه و اقدامات مؤثر دستگاه‌های اجرایی متولی است و باید با بهره گیری از تمامی ظرفیت‌ها برای جذب سرمایه گذاران و حمایت از آنها اقدام کنند.

او خاطر نشان کرد: جهت گیری مأموریت سازمان بازرسی از ابتدای سال جاری به طور ویژه‌تر، نظارت بر عملکرد دستگاه‌های متولی بخش‌های تولید و سرمایه گذاری است و باید دستگاه‌ها در راستای حمایت از تولید و سرمایه گذاری به شکل پررنگ تری وارد عمل شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز