خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد استان گیلان خبر داد:

اعلام نیاز ۷ هزار خانواده تحت پوشش کمیته امداد برای دریافت تبلت

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۶۰۸۴

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گیلان با اشاره به پوشش بیش از ۱۴ هزار دانش آموزان نیازمند توسط این نهاد در استان، گفت: بیش از هفت هزار خانواده برای دریافت تبلت اعلام نیاز کرده اند.

به گزارش ایلنا از رشت، عباس اهرابی اظهار کرد: کمیته امداد استان گیلان در راستای تأمین ملزومات کمک آموزشی الکترونیکی دانش آموزان تحت پوشش اقدامات مناسبی انجام داده است.

وی با بیان اینکه با توجه به شیوع کرونا و محدودیت‌های ایجاد شده در انجام آموزش‌های حضوری، افزود: کمیته امداد در راستای آموزش دانش آموزان تحت پوشش خود اقدام به تهیه وسایل کمک آموزشی همانند گوشی و تبلت کرده است.

مدیرکل کمیته امداد گیلان با اشاره به پوشش بیش از ۱۴ هزار دانش آموز و دو هزار دانشجو توسط این نهاد، گفت: بیش از هفت هزار خانواده تحت پوشش برای تهیه تبلت به این نهاد اعلام نیاز کردند.

وی با بیان اینکه به دلیل افزایش قیمت‌ها متأسفانه تعداد اندکی تاکنون از این وسایل کمک آموزشی را تهیه و در اختیار به دانش آموزان قرار دهد، تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم با جلب کمک خیران و مشارکت مردم نیکوکار این روند را سرعت دهیم.

اهرابی با اشاره به واریز کمک هزینه تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان تحت پوشش، گفت: از ابتدای امسال این کمک هزینه برای ۱۰ هزار دانش آموزان واریز شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز