خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان قصرشیرین خبر داد:

مرزهای پرویزخان و خسروی از امروز بازگشایی شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۶۰۳۷

فرماندار قصر شیرین گفت: دو مرز رسمی پرویزخان و خسروی که از سوی دولت عراق بسته اعلام شده بود امروز باز گشایی شد.

 به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، مرادعلی تاتار فرماندار قصرشیرین گفت: عراق روز پنجم دی ماه به جهت اقدام‌های پیشگیرانه و مقابله با شیوع ویروس کرونای انگلیسی، گذرگاه‌های ۲ مرز رسمی پرویزخان و خسروی را به روی مسافران بست که پس از ۲۴ ساعت این تصمیم لغو شد.

وی گفت: از امروز بازهم شاهد تردد مسافران از مرز پرویزخان به اقلیم کردستان عراق و ورود و خروج افراد ۲ تابعیتی (ایرانی- عراقی) از مرز خسروی هستیم.

تاتار افزود: تمامی مسافران در نقطه صفر مرزی و قبل از تردد به کشور از نظر بیماری‌های ویروسی و کرونا پایش می‌شوند و از ورود افراد بیمار به کشور جلوگیری می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه مبادلات تجاری از مرز‌های خسروی و پرویزخان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی طبق روال گذشته ادامه دارد، ادامه داد: روزانه بیش از ۷۰۰ دستگاه کامیون کالا از مرز رسمی پرویزخان به اقلیم کردستان عراق و بیش از ۳۰۰ دستگاه کامیون محموله صادراتی از مرز رسمی خسروی به حوزه حکومت مرکزی این کشور صادر می‌شود.

تاتار گفت: پایش رانندگان و کامیون‌های حامل کالا‌های صادراتی نیز در راستای مقابله با ویروس کرونا در مرز رسمی پرویزخان انجام می‌شود ضمن اینکه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مرز خسروی تشدید شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز