خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

پرداخت بیش از 67 میلیارد ریال تسهیلات کرونا به رانندگان و شرکت‌های حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۶۰۱۴

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت: 67 میلیارد و 260 میلیون ریال تسهیلات در سال جاری به رانندگان سواری، اتوبوسی و مینی بوس برون شهری و شرکت‌های حمل و نقل عمومی جاده ای این استان که در ایام شیوع کرونا دچار خسارت شده اند، پرداخت شد.

تیمور باقری در گفت و گو با ایلنا، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: با توجه به خسارت های رانندگان و شرکت‌های حمل و نقل عمومی جاده ای استان تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا، وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی تسهیلات بانکی به مبلغ 120 میلیون ریال برای بنگاه های آسیب دیده (به ازای هر نفر شاغل) و 60 میلیون ریال برای رانندگان بیمه شده در این بخش در نظر گرفته است.

وی افزود: در این راستا 13 شرکت بخش حمل و نقل عمومی و 2 هزار و 530 راننده سیستان و بلوچستان در سامانه کارا ثبت نام کردند که تاکنون به یک هزار و 91 راننده فعال این بخش 65 میلیارد و 460 میلیون ریال و به چهار شرکت با اشتغالزایی 15 نفر یک میلیارد و 800 میلیون ریال پرداخت شده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و جاده ای استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه طبق اعلام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، به منظور راحت‌تر شدن دریافت این تسهیلات مصوب شده که تنها تضمین درخواست شده از رانندگان از سوی بانک‌ های عامل چک یا سفته باشد، ادامه داد: پرداخت تسهیلات به سایر فعالان این بخش توسط بانک های عامل همچنان تداوم دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز