خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

مهمترین‌تکلیف مدیران تلاش برای تحقق اهداف و برنامه‌های نظام و دولت است

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۶۰۰۳

استاندار البرز با تاکید بر اینکه باید نظم و انضباط اداری سرلوحه مدیران استان باشد، گفت: حرکت در مسیر کسب رضایتمندی و رفاه مردم در سایه اتحاد و انسجام مدیران البرز ادامه دارد.

به گزارش ایلنا از البرز، شهبازی در جلسه شورای معاونین و مدیران کل استانداری که در سالن جلسات برگزار شد، ضمن قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته در راستای کاهش روند شیوع کرونا در استان، افزود: اتحاد و انسجام حاکم در البرز سبب ساز عمران، رشد و توسعه در استان شده است.

وی با تاکید بر ضرورت نظم و انضباط کاری جهت تسریع در تحقق برنامه ها، ادامه داد: ما بعنوان کارگزاران نظام باید همواره درصدد کسب رضایتمندی مردم و امیدافزایی در جامعه باشیم.

شهبازی گفت: تلاش بی وقفه در راستای اجرای برنامه های دولت و اهداف نظام در استان یک تکلیف مهم و اساسی برای مدیران است.

وی افزود: برنامه ها و پروژه های استان در حوزه های مختلف اقتصادی، سیاسی، عمرانی و... باید با جدیت بیشتری دنبال شود تا مردم شاهد نتایج آن باشند.

در این نشست معاونین و مدیران کل استانداری، گزارش‌های به روز شده از روند تحقق امور و برنامه‌های استان را ارائه دادند و دستور لازم در جهت تسریع و تسهیل در امور را از استاندار البرز کسب کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز