خبرگزاری کار ایران

معاون اداره کل راهداری استان اعلام کرد:

افزایش ۱۵ درصدی حمل کالا با ناوگان جاده‌ای قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۶۰۰۱

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: میزان جابه جایی کالا با ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین در آذر ماه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۵ درصد رشد داشته است.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، علیرضا معیری‌پور اظهار کرد: در آذر ماه تناژ بار حمل شده توسط ۱۰ هزار ناوگان باربری نسبت به آبان ماه افزایش ۷ درصدی را نشان می‌دهد.

معاون اداره کل راهداری استان افزود: این رشد قابل توجه در میزان حمل کالا مرهون تلاش ۱۲ هزار و ۷۰۰ راننده و ۸۴ شرکت حمل و نقل استان است که به ویژه در شرایط کمبود‌های فعلی در حوزه‌های تامین لاستیک و لوازم یدکی بی وقفه در حال خدمت رسانی هستند.

معیری پور به آمار حمل بار در ۹ ماهه امسال اشاره کرد و ادامه داد: در این مدت با توجه به شرایط خاص ناشی از ویروس کرونا بیش از ۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تن انواع کالا در استان حمل شده است که این مقدار نیز افزایش ۳ درصدی نشان می‌دهد.

وی عنوان کرد:خاک معدنی، انواع نوشابه و مواد پاک‌کننده به ترتیب از بیشترین کالا‌های حمل شده با ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین بوده است.

این مسئول یادآور شد: به منظور اجرای قوانین و حفظ حقوق رانندگان و شرکت‌های قانونمدار حمل و نقلی و همچنین کوتاه کردن دست دلالان، گشت‌های کنترل دروازه‌ای با همکاری پلیس راه تشکیل و در طول راه‌های حوزه استتحفاظی مستقر بوده و با برهم زنندگان نظم و عدالت توزیع بار در حوزه حمل و نقل برخورد جدی خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز