خبرگزاری کار ایران

دستور استاندار به دستگاه های اجرایی قزوین برای نظارت بر قیمت اجناس

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۵۹۳۴

استاندار قزوین گفت: تنظیم قیمت‌ کالاهای اساسی در بازار از مطالبات جدی مردم استان قزوین است و باید دستگاه‌های اجرایی نظارت لازم را در این زمینه داشته باشند.

 به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، هدایت الله جمالی پور در جلسه ستاد تنظیم بازار استان، اظهار کرد: دستگاه‌های نظارتی برای تحقق این مطالبه به حق مردم باید ورود پررنگ‌تری داشته باشند و با اخلالگران در نظام قیمت بازار برخورد کنند.

استاندار قزوین اضافه کرد: باید مردم به این نتیجه برسند که مسئولان فقط شعار نمی‌دهند بلکه پای کار هستند و با سودجویان و منفعت‌طلبان برخورد می‌کنند.

جمالی پور با بیان اینکه در شهر قزوین نباید شاهد چند قیمتی اقلام باشیم، افزود: چندنرخی بودن کالاها و وجود قیمت‌های نامتعارف برای برخی اجناس پذیرفته نیست و باید با آن برخورد کرد.

او ادامه داد: نظارت بر بازار و برخورد با تخلفات در جای خود لازم است، اما این نظارت‌ها باید سیستمی باشد و به اصلاح سازوکارها منجر شود.

نماینده عالی دولت در استان اضافه کرد: نظارت بر تولید و توزیع کالاها، مبارزه با گران‌فروشی و مقابله با آن باید با قاطعیت انجام شود تا شاهد نابسامانی در این عرصه نباشیم.

استاندار قزوین تاکید کرد: جلسات ستاد تنظیم بازار از جلسات اولویت‌دار استان است و همه مدیران اقتصادی استان قزوین باید هر طور شده در جلسات آن حضور یابند و عذری در این زمینه از مدیران نمی‌پذیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز